مشهد- «حسن تفتیان» دونده اهل خراسان رضوی و ملقب به سریع ترین مرد ایران رتبه دوم مسابقات بین المللی دو و میدانی فرانسه را کسب کرد.

دونده خراسانی نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی فرانسه را از آن خود کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هیات دو و میدانی خراسان رضوی، تفتیان در دومین مسابقه خود پس از رهایی از مصدومیت در مسابقات دو و میدانی بین المللی که در شهر لیلبون فرانسه برگزار شد پس از دونده فرانسوی با رکورد ١٠:٢٤ ثانیه نایب قهرمان شد.

تفتیان که در اردو و مسابقات بین المللی دو و میدانی فرانسه به سر می‌برد روز گذشته در رشته دو ۱۰۰ متر با ثبت رکورد ۱۰:۲۵ ثانیه به مقام قهرمانی رسیده بود.

تفتیان که به دلیل مصدومیت، در بازی های کشورهای اسلامی از کسب مدال بازمانده بود توانست در رقابتهای بین‌المللی فرانسه رکورد قابل قبولی ثبت کند.

این دونده اهل تربت حیدریه با این رکورد جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را که تیر ماه امسال در هند برگزار می‌شود، به دست آورد.

حسن تفتیان پس از حدود ۲ ماه تمرین در فرانسه زیر نظر «اون ‌تانون گای» ۱۹ فروردین ماه گذشته به اردوی خود در آن کشور پایان داد و به ایران بازگشت اما هفته گذشته بعد از یک دوره تمرین در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد دوباره به فرانسه بازگشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.