شهرکرد-معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه حماسه ای دیگر در دفاع از مردم بی دفاع فلسطین در راه است، گفت: مسئله ی فلسطین هیچ گاه از یاد مردم مسلمان جهان پاک نخواهد شد.

روز قدس حماسه ای دیگر در دفاع از مردم بی دفاع فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام حسن بت شکن گفت: یکی از تلاش های دشمنان اسلام این بوده است که با گذر زمان مسئله ی فلسطین را از یاد ها ببرند ، یعنی با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مسلمانان به تدریج بتوانند مسئله ی فلسطین را از اذهان جهان پاک کنند.

حجت الاسلام بت شکن افزود: آن کسی که بیشتر و دقیق تر از همه این مسئله را دریافت و برای آن چاره اندیشی کرد، حضرت امام خمینی «اعلی الله مقامه» بود.

وی ادامه داد: این رهبر یگانه ی عصر حاضر، آمدند و ابتکاری خلاقانه به کار بردند و جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس پایه گذاری کردند تا هیچ گاه اشغال فلسطین و قدس، توسط اشغالگران بی دین فراموش نشود .

معاون فرهنگی ، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز هم دشمنان اسلام در فکر این هستند که فلسطین را از یاد مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان مسلمان ببرند ، تمام تلاش استکبار جهانی در همین مسئله خلاصه می شود.

حجت الاسلام بت شکن گفت: همه شاهد آن هستیم که کشور های بیگانه و مستکبرین با تلاش های فراوان و با لطایف الحیل داعش را ایجاد می کنند و قبل از آن هم طالبان و القاعده را در منطقه به جان مردم می اندازند و از تمامی فعالیت های تروریستی و خرابکارانه ی آنها حمایت مالی و سیاسی می کنند و با این گروه های ضاله ایجاد شقاوت و تفرقه بین مسلمانان ایجاد می کنند  .

وی افزود: از طرفی هم با دستگاه های تبلیغاتی وسیع فعالیت های آنها را به نام اسلام و مسلمانان معرفی می کنند و هدف شان هم این است که نام اسلام را خدشه دار کنند و دین اسلام را به نام دین خشونت و جنگ طلب به دنیا معرفی کنند .

حجت الاسلام بت شکن ادامه داد: این تلاش ها هم در راستای پاک کردن اذهان جهانی از جنایات اشغالگران فلسطین است ، امروز هم کشور های خائن و مرتجع منطقه را وادار می کنند با اسرائیل غاصب رابطه برقرار کنند تا به مسلمانان القا کنند دیگر رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه اول نیست، اما باید گفت: «ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین» .

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری «سرنوشت فلسطین در مسجدها و نمازجمعه ها و خیابان ها و میدان های سراسر سرزمین های اشغالی است که رقم می خورد و این از برکات اسلام است.»

حجت الاسلام بیت شکن افزود: آن چه امروز در فلسطین مظلوم می گذرد، جلوه ی دوباره ی سخنانی است که امام راحل(قدس سره) سال ها پیش در پیام حج فرمود: «فلسطینی، راه گم کرده ی خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که در این مبارزه چه طور حصارهای آهنین فرو ریخت و چگونه خون بر شمشیر و ایمان بر کفر و فریاد برگلوله پیروز شد و چه طور خواب بنی اسرائیل در تصرّف ازنیل تا فرات، آشفته گشت و دوباره کوکب دُریه ی فلسطین، از شجره ی مبارکه ی لاشرقیه و لاغربیه ی ما برافروخت...»

معاون فرهنگی ، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: بحول و قوه الهی اشغالگران و حامیان آنها نخواهند توانست نقشه های شیطانی خود را عملی کنند و این می طلبد روز قدس هر چه با شکوه تر در کشور مان و در تمام کشور های اسلامی هر چه با عظمت تر برگزار تا باعث کور شدن چشم دشمنان اسلام شود و همه با هم با عزمی راسخ تر و مشتی گره کرده ترخواهیم گفت: وعده ی ما حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.