ساری- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از جمع آوری ۵۰۰ متر مربع تابلو غیر مجاز در بهار امسال از سطح جاده های استان خبرداد.

 تابلوهای غیر مجاز از سطح جاده های مازندران جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، عباسعلی نجفی افزود: نصب هرگونه تابلو تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راههای قانونی فقط با مجوز این اداره کل می باشد و کلیه تابلوهای غیر مجاز از سطح جاده ها جمع آوری می شود.

وی عدم آشنایی اشخاص حقیقی و حقوقی با قوانین و مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راهها را علت اصلی این نابسامانی اعلام و یادآور شد: برخی افراد به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلوهای مذکور به صورت غیر مجاز می کنند که این موضوع باعث اختلال در ایمنی و ترافیک، بروز مشکلاتی در جاده های استان و به وجود آمدن سوانح رانندگی می گردد.

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران اضافه کرد: امسال ۸۶ عدد تابلو تبلیغاتی و اختصاصی با دارا بودن مجوز از این اداره کل در جاده های استان نصب گردید.

وی ادامه داد: مطابق قانون، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راههای کشور فقط با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجاز است و در صورت عدم رعایت ضوابط با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تابلو در جاده ها برحسب مکان یابی توسط کارشناسان به گونه ای انجام می شود که از لحاظ ایمنی خطری برای رانندگان نداشته باشد.

نجفی به صاحبان واحد ها و مراکز تولیدی، خدماتی و رستوران های حاشیه راههای استان توصیه کرد که با احترام به حقوق هموطنان و برای کمک به ارتقای ایمنی جاده ها نسبت به جمع آوری تابلو غیر مجاز اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.