۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 540325

مشهد- زن جوانی که با همدستی شوهرش، با ترفندی حیله گرانه نگین‌های باارزش را از مغازه‌های انگشتر فروشی مشهد سرقت می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

نگین دزدها در حلقه محاصره پلیس

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: مرد ۴۱ ساله‌ای روز شنبه به همراه همسرش به یک مغازه انگشتر فروشی در یکی از مراکز بزرگ تجاری مشهد مراجعه کردند. این زوج جوان که به بهانه خرید، نگین‌های انگشتری را نگاه می‌کردند، با اعلام اینکه بعداً مراجعه می‌کنند، از مغازه خارج شدند، اما صاحب فروشگاه که متوجه گم شدن یک نگین باارزش انگشتری از جنس یاقوت شده بود، بی‌درنگ دوربین مداربسته مغازه را چک کرد. او متوجه شد زن جوان نگین مورد نظر را در دهان خود گذاشته و سپس متواری شده است.
سرهنگ بوستانی گفت: شاکی پرونده بی‌درنگ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با حضور مأموران کلانتری امام رضا(ع) و اجرای طرح مهار، شوهر ۴۱ ساله این زن شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه زن جوان متواری شده است، گفت: همسر او در تحقیقات اولیه به ارتکاب سرقت اعتراف کرد و اظهار داشته در مشهد جا و مکان خاصی نداریم و نمی‌دانم همسرم به کجا فرار کرده است.
فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که سرقت‌های مشابه دیگری نیز به پلیس گزارش داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.