محمود یوسف پور: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ رضوی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲۰ نقطه این استان خبر داد.

راهپیمایی روز قدس در ۱۲۰ نقطه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام  سیدمحمد سلطانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهارداشت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوم تیرماه در ۱۲۰شهر، شهرستان و بخش در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی در رابطه با مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی از مسیرهای معین شده به سمت مصلی‌های نماز جمعه و در مشهد از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و برادران از باب الرضا(ع) و خواهران از باب الجواد(ع) وارد این مکان مقدس می‌شوند و به صفوف به هم پیوسته نماز دشمن شکن جمعه می‌پیوندند.
سلطانی تصریح کرد: سعیدجلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در مشهد است و در ادامه آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه می‌پردازد و در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه قرائت می‌شود.
وی تأکید کرد: خدمات‌رسانی به راهپیمایان از ساعت ۸ تا ۱۶ روز جمعه دوم تیر ماه به‌صورت رایگان توسط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.