۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 541073

مشهد- عصر چهارشنبه آتش سوزی یک مجموعه اقامتی در خیابان امام رضا(ع) مشهد با اقدام بموقع آتش نشانان قبل از گستردگی و بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد.

حریق مجموعه اقامتی در مشهد مهار شد

‌به گزارش قدس آنلاین، سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح این خبر گفت: این آتش سوزی عصر چهارشنبه در خیابان امام رضا(ع)   رخ داد و گستردگی و دود ناشی از این حریق آتش نشانان ایستگاه بیست و چهارم و دوم را به محل حادثه کشاند.

حسن نجمی خاطرنشان کرد: کانون آتش، سوئیتی واقع در طبقه پنجم این مجتمع ۶ طبقه بود که خوشبختانه به دلیل انجام پاره ای از تعمیرات خالی از مسافر و سکنه بود .

وی ادامه داد: شعله های آتش که به طور کامل فضای حدوداً ۳۰ متری سوئیت را در بر گرفته بود، با تلاش آتش نشانان قبل از سرایت به انبار مجاور و طبقه فوقانی آن مهار و اطفاء شد .

نجمی با اشاره به دودگرفتگی راهرو و طبقه فوقانی این مجموعه اقامتی، افزود: ماموران آتش نشانی پس از اطفای کامل آتش، تخلیه دود و برقراری ایمنی در محل به عملیات خود خاتمه دادند .

سرپرست سه ایستگاه  سازمان آتش نشانی مشهد ضمن ابراز خرسندی از اینکه بروز این آتش سوزی خسارت جانی نداشت، علت وقوع آن را در دست بررسی اعلام کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.