ساری- رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» گفت: طرح ترافیکی تابستانه با هدف افزایش ایمنی و بهره مندی مطلوب برای مردم به ویژه مسافران آغاز شد.

طرح ترافیکی تابستانه در مازندران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پلیس راهور مازندران، سرهنگ مهدی باقری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به اقدامات پلیس راهور در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و اجتماعی در این طرح اشاره کرد و افزود: برخورد با شیشه‌های دودی، آلودگی صوتی و برخورد با رانندگان متخلف ازجمله این اقدامات است.

وی خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، تک چرخ زدن راکبان موتورسیکلت و حرکات مارپیچ اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور مازندران یادآور شد: همه ساله و با آغاز تابستان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور برای استفاده از مواهب الهی و خدادادی با عبور از محورهای مواصلاتی استان و همچنین برای سفر زیارتی مشهد مقدس وارد مازندران می‌شوند.

سرهنگ باقری با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و همزمانی آن با پایان آزمون مدارس و مراکز آموزشی، پیش بینی کرد در تعطیلات پیش رو حجم سنگینی از مسافران و خودروها را در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان شاهد باشیم.

وی از فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی خبر داد و اضافه کرد: ۲۶ درصد حوادث رانندگی مازندرن در تابستان سال گذشته اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور مازندران ادامه داد: در خردادماه سالجاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.