بردسکن- مسئول ستاد نمازجمعه بردسکن از اقامه نماز عید سعید فطر در مسیر خیابان قائم خبرداد.

 نماز باشکوه عید سعید فطر در خیابان قائم بردسکن اقامه می شود

حجت الاسلام محرم مصوری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه  نماز عید فطر به صورت متمرکز در یک نقطه از شهر بردسکن برگزار می شود  و با توجه به جمعیت شهر نماز عید طبق سنوات قبل در مسیر قائم ابتدای خیابان سید باقر اقامه می شود.

 وی افزود: برنامه های  نماز عید سعید فطر فردا دوشنبه از ساعت ۶ صبح با تلاوت قرآن ، قرائت دعای ندبه و بیان احکام آغاز  می شود و راس ساعت ۷ صبح نماز عید به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان اقامه می شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن  با بیان اینکه خطبه های نماز  جز نماز عید به حساب می آید می طلبد نمازگزاران در خطبه های نماز نیز حضور باشکوهی داشته باشند. 

حجت الاسلام مصوری  با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای هرچه باشکوه برگزار شدن نماز عید فطر  اتخاذ شده است گفت: با توجه به  جمعیت  شرکت کننده احتمال دارد  با کمبود مهر و زیرانداز مواجه شویم  که می طلبد نمازگزاران زیر انداز و سجاده به همراه بیاورند.

حجت الاسلام سید کاظم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن همچنین در گفت و گو با خبرنگار ما  از اقامه نماز عید سعید فطر در بیش از  ۴۰ نقطه  این  شهرستان  نیز خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.