رشت- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: استان گیلان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را در فصل تابستان دارد.

استان گیلان آماده میزبانی از مهمانان تابستانی است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا آذرپور در این باره اظهار داشت: استان گیلان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را در ایام تعطیلات تابستان دارد و در این راستا جلسات مختلف ستاد سفر در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: جلسات ستاد سفر در استان به ریاست استاندار گیلان و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود و چندین جلسه در استان برگزار شده تا آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد را داشته باشیم.

آذرپور تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر فعالیت خود را متمرکز کرده و از تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات مکانیکی در راستای خدمت رسانی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه با تدابیر پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و امداد و نجات، گره کوری در محورهای مواصلاتی گیلان در ایام تعطیلات عید فطر مشاهده نشد بیان کرد: با اجرای طرح‌های ترافیکی، محورهای مواصلاتی به‌ویژه آزاد راه قزوین به رشت مشکل خاصی نداشت.

آذرپور با اشاره به اینکه استان گیلان در ایام تابستان شاهد حضور مسافرانی است که از موهبات الهی و جاذبه‌های گردشگری گیلان دیدن می‌کنند تاکید کرد: در این راستا تمامی واحدهای پذیرایی و اقامتی گیلان از ظرفیت صد در صد خود استفاده می‌کنند.

وی از گشت‌های انفرادی و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی مربوطه از کلیه تاسیسات خدمت‌رسان در حوزه گردشگری خبر داد و افزود: در این راستا از کلیه واحدهای خدمت‌رسان بازدید می‌کنیم تا کم فروشی و گران فروشی مشاهده نشود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان افزود: در ورودی استان گیلان و ورودی شهرستان‌ها، بنرهای اطلاع رسانی نصب شده و در آنجا  مراکز اقامتی و شماره تلفن‌های ستاد سفر و پیشنهادات و انتقادات قید شده است.

آذرپور خاطرنشان کرد: همکاران ما در محورهای گردشگری به‌وِیژه در ۴ محور اصلی گردشگری تردد می‌کنند و ستاد اجرایی خدمات سفر فعال بوده تا بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان و گردشگران تابستانی باشیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.