یزد - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آرامش و امنیت فعلی کشور مدیون ایثارگری های شهیدانی چون شهید صدوقی، شهید بهشتی است گفت: تقویت قوه قضائیه تقویت تمام نظام اسلامی ایران بوده و لازم است که همه در راستای تقویت و حمایت از قوه قضائیه تلاش داشته باشند.

تقویت قوه قضائیه تقویت تمام نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح پنج شنبه در یاداره شهدای هفتم تیر در یزد اظهار داشت: داعشی های دهه۶۰ منافقین کور دل بودند، که زن و مرد و کودک و پیر را ترور می‌کردند و به فجیع‌ترین حالت ممکن آنها را به شهادت می‌رساندند و اگر آن روزها برخورد قاطع با این تروریست‌های منافق صورت نمی‌گرفت، ما در طول ۳۸ سال انقلاب اسلامی ایران با چنین حرکاتی روبه‌رو بودیم و قطعا زنجیره ترورهای آنها ادامه پیدا می‌کرد.

وی همه انقلاب‌ها را شامل سه دوره پیش از پیروزی، پیروزی و پس از پیروزی دانست و افزود: پیش از سال ۵۷ دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اواخر دهه ۵۰ و دهه ۶۰ دوران پیروزی و تثبیت انقلاب و بعد از رحلت حضرت امام، دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

خاتمی تصریح کرد: ما در دهه پنجم انقلاب قرار داریم، و سال‌های پایانی دهه چهارم و دهه پنجم انقلاب هفت ویژگی دارد که ویژگی اول آن مواجه بودن ما با هجمه گسترده به مقدسات، ارزش‌های اصیل دین و انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه  دهه شصت دهه خلوص انقلاب اسلامی است گفت: خون پاک شهدای هفت تیر انقلاب را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بیمه کرده است.

این مسئول هجمه علیه ستون انقلاب را یکی دیگر از ویژگی‌های بخش پنجم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه مهمترین عنصر انقلاب اسلامی ایران است و ولایت فقیه مسئله اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان ساخت: هجمه به نهادهای انقلابی نظیر قوه قضائیه از دیگر هجمه‌های اخیر دشمنان دین و نظام اسلامی بوده و شورای نگهبان همیشه مورد هجمه دشمنان دین و نظام اسلامی بوده و است، حمایت از قوای مجریه، قضائیه و مقننه ضروری است.

عضو مجلس خبرگان افزود: نقد به یک سپاهی نقد به کل سپاه نیست و نقد به یک نماینده مجلس نقد به قوه مقننه نیست و نقد به یک مسئول نقد به قوه مجریه نیست و این باور باید بین مسئولان و دست‌اندرکاران نهادینه شود.

آیت الله خاتمی خاطر نشان ساخت: خانواده باید فرزندان خود را در یابند، علما باید بیشتر در صحنه تبیین اعتقادات وارد شوند به ویژه برای جوانان، رسانه‌ها باید بیش از پیش احساس تکلیف کنند و وارد تثبیت اعتقادات دینی و انقلابی جوانان شوند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که این دهه عمق کینه دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است، گفت: دشمنان در این دهه تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا از گستردگی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف جلوگیری کنند.

وی مقاومت را تنها راه ایستادگی و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: در عرصه انقلاب اسلامی هر گامی که عقب نشینی کنیم، دشمنان ۱۰ قدم علیه ایران و ارزش‌های انقلاب پیشروی می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مقابله با ظرفیت‌های موشکی ایران از جمله مهمترین اقدامات و برنامه‌های در دستور کار آمریکا و متحدانش است، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایران اسلامی حتی یک قدم از پیشرفت‌های موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تغییر از درون را استراتژی جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری بارها با بیان کلمه نفوذ به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی ایران تذکر داد که راه‌های نفوذ دشمنان دین و نظام اسلامی ایران را مسدود کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که در جامعه اسلامی به هیچ کس نباید اهانت شود، تصریح کرد: با اهانت وحدت به وجود نمی‌آید، چه اهانت افراد به مسئولان و چه اهانت مسئولان به نظام، به صراحت بیان می‌کنیم که اهانت به مسئولان به هیچ عنوان جایز نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.