نخست وزیر عراق با حضور در مقر فرماندهی عملیات مشترک و دیدار با فرماندهان امنیتی از آخرین تحولات نظامی آزادسازی کرانه راست موصل کسب اطلاع کرد.

«حیدر العبادی» در جریان روند آزادسازی غرب موصل قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق بامداد پنج شنبه در جریان آخرین تحولات نظامی آزادسازی کرانه راست موصل قرار گرفته و دستوراتی را به نیروهای امنیتی و فرماندهان ارائه کرد.

در همین راستا، دفتر نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد که حیدر العبادی در جریان بازدید از مقر فرماندهی عملیات مشترک و برگزاری نشست با فرماندهان نظامی و امنیتی عملیات «قادمون یا نینوی» در جریان آخرین تحولات نظامی آزادسازی کرانه راست موصل قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است که در این نشست طرح های نبرد موصل مورد بررسی قرار گرفته و توصیه هایی به نیروهای امنیتی و فرماندهان ارائه شد.

بنا بر این بیانیه، حیدر العبادی از نیروهای عراقی به دلیل تحقق پیروزی ها علیه باندهای تروریستی داعش تمجید کرد.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق اخیرا اعلام کرده بود که زمان اعلام پیروزی بر داعش بسیار نزدیک است و این گروه سعی دارد با تخریب گسترده، وقیح ترین جنایات را علیه شهروندان در موصل مرتکب شود.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق به نبردها برای آزادسازی مناطق باقی مانده تحت سیطره داعش در کرانه راست (غرب) موصل ادامه می دهند و با پیشروی های گسترده تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات داعش وارد کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.