بیرجند- ۳۰ تن انواع مواد مخدر که با تلاش نیروهای مقابله ای مبارزه با مواد مخدر استان های کرمان و خراسان جنوبی که از سال ۹۵ تاکنون کشف شده بود، روز جمعه در منطقه عمومی « بند دره» بیرجند امحا شد.

افزایش ۳۱ درصدی کشفیات/۳۰ تن مواد مخدر در بیرجند امحاء شد
به گزارش قدس آنلاین، مواد مخدر نابود شده حاصل تلاش نیروهای انتظامی ، بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گمرک، اداره کل اطلاعات ۲ استان و نیز نیروهای مرزبانی خراسان جنوبی است.

در مراسم نابودی مواد مخدر تعدادی از شهروندان بیرجندی، سید علی اکبر پرویزی استاندار، محمد حسینی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ، فرماندار بیرجند، تعدادی از مسئولان یگان های مسلح مستقر در بیرجند و شماری از مدیران استان حضور داشتند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در حاشیه نابودی مواد مخدر غیردارویی یاد شده اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۶، هشت هزار و ۷۴۸کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
علی زندی، با بیان اینکه کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ۳۱ درصد افزایش دارد ، افزود: در این مدت هزار و ۴۸۹ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
به گفته وی دستگیری تعداد متهمان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶درصد افزایش دارد و در ارتباط با حمل و انتقال مواد مخدر تعدادی خودرو و وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.