قزوین – حجت الاسلام قابل در خطبه های نمازقزوین با انتقاداز حمله به سپاه پاسداران گفت: در شرایطی که خود آقایان درخواست کردند تا سپاه به اقتصاد کشور کمک کند معلوم نیست چرا امروز از آن انتقاد می کنند.

خدمات سپاه باید تقدیر شود نه آنکه مورد حمله قرار گیرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی گفت سپاه مگر چه جرمی مرتکب شده که باید امروز مورد حمله قرار گیرد و خوشایند نیست خدمات ارزشمند سپاه را در شرایط حساس کنونی که به اقتدار دفاعی کشور کمک کرده آماج حملات خود قرار دهیم.

قابل با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهارداشت: منافقانی که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید از جمله شهید بهشتی آلوده است امروز توسط آمریکا از لیست تروریست ها خارج شده اند و این اوج رویکرد حقوق بشری استکبار جهانی است.

خطیب جمعه اضافه کرد: در حادثه دفتر نخست وزیری ۲۷ نماینده مجلس، ۲۵ عضو دولتی، ۲۰ عضو فعال حزب جمهوری اسلامی شهید شدند و منافقان کسانی را که قرار بود مدیریت آینده انقلاب را بر عهده گیرند شهید کردند تا نظام به اهدافش نرسد اما مشیت الهی جور دیگری رقم خورد و انقلاب مسیر خود را با همه سختی ها طی کرد.

وی گفت: متاسفانه کسانی که در سال ۶۰ به پرونده منافقان رسیدگی کردند با تبلیغات انتخاباتی برخی تخریب شده و جایشان با تروریست ها عوض شد و عده ای فریب این ترفند انتخاباتی را خوردند و امروز هم ایادی منافقان در تلاش هستند تا خدمات نظام را زیر سوال ببرند که باید هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: امروز هم منافقان و ایادی آنها با دادن اطلاعات کشورمان تلاش می کنند به نظام آسیب بزنند که باید هوشیار باشیم.

قابل بیان کرد: ششم تیرماه سالروز حمله تروریستی به رهبر معظم انقلاب است که خداوند به ملت لطف کرد و این عالم بزرگوار را برای ما حفظ کرد و بیاید قدردان این نعمت باشیم.

وی گفت: در هشتم تیرماه سال ۶۶ صدام با بمباران شیمیایی سردشت بیش از ۱۱۰ نفر را شهید و ۸۰۰۰ نفر را مجروح کرد که هنوز از درد و رنج بیماری شیمیایی در ناراحتی هستند ولی هیچ نهاد بین المللی این جنایات را محکوم نکرده است.

خطیب جمعه قزوین گفت از مسئولان قضایی استان انتظار داریم با غارتگران بیت المال و پرونده بزرگ زمین خواری در قزوین برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

حجت الاسلام علی قابل یاد آورشد: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با نقش قضات در ایجاد عدالت اجتماعی است.

وی افزود: از دستگاه قضایی انتظار داریم با غارتگران بیت المال و کسانی که به حقوق دیگران تعدی می کنند برخورد جدی داشته باشد و اعتماد مردم را جلب کند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: با کسانی که حقوق های نجومی می گیرند و مردم را سر می دوانند باید برخورد شود تا کسان دیگری به خود جسارت تخلف ندهند.

حجت الاسلام قابل در ادامه به پرونده زمین خواری در قزوین اشاره کرد و اظهارداشت: از رئیس کل دادگستری و دادستان محترم انتظار می رود در این پرونده با قاطعیت بیشتری برخورد کنند و اجازه ندهند عده ای با غارت بیت المال به انقلاب آسیب بزنند.

وی بیان کرد: وقتی با کسانی که به دلیل بدهی چند میلیون تومانی مهریه برخورد جدی می شود و برای آنها زندان تعیین می کنیم اما چرا با ارقام چند میلیارد تومانی در زدمین خواری  برخوردها قاطع نیست؟

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: دستگاه قضایی باید با قلدرهایی که مانند زالو به جان مردم افتاده اند با قاطعیت برخورد کند و تکلیف این افراد را یک سره کند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: پرونده کسانی که به مردم دهن کجی می کنند باید با سرعت و جدیت رسیدگی شود و بدون مسامحه با این افراد برخورد شود.

وی اظهارداشت: در شرایطی که آمریکا پرونده زندان ابوغریب، گوانتانامو، ترور شخصیت های هسته ای، ترور در سرزمین های اسلامی، خارج کردن اسرائیل از لیست تروریست ها را دارد هنوز عده ای در داخل کشور خواب آمریکا را می بینند که بزودی هم بیدار نخواهند شد.

قابل بیان کرد: به لطف الهی تا ۲۵ سال آینده هیچ اثری از اسرائیل نخواهد ماند و ملل مسلبمان از این جرثومه فساد نجات خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.