۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 543166

عضو کادر پزشکی پرسپولیس از رضایت این گروه نسبت به آماده شدن کمال کامیابی نیا پس از گذراندن دوران نقاهتش سخن گفت.

اعلام وضعیت هافبک مصدوم پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، میثم علیپور وضعیت بازیکنان پرسپولیس را در جریان تمرینات پیش فصل این تیم خوب و مطلوب توصیف می کند.

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط آمادگی کمال کامیابی نیا گفت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص دنبال می‌شود. این بازیکن که در اواخر فصل گذشته با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شده بود و مجبور شد زیر تیغ جراحان برود در حال حاضر همپای بازیکنان پرسپولیس تمرین می کند.

علیپور درباره تمرینات کامیابی نیا تصریح کرد: این بازیکن در حال حاضر بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی را که شامل 80 درصد موارد می‌شود به خوبی و بدون مشکل انجام می‌دهد. کارهای استقامتی و هوازی را به خوبی دنبال می‌کند و فقط بعضی تمرینات مثل وزنه زدن‌ها که کتف را درگیر می‌کند انجام نمی‌شود. شعاع حرکتی دست او نیز هر روز افزایش می‌یابد.کمال در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه استفاده می‌کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه مثل بازی فوتبال از دو ساپورت بهره می‌برد.

علیپور همچنین درباره وضعیت محمد انصاری هم اضافه کرد: او در تمرین قبلی با کشیدگی درجه دو از ناحیه مچ پا روبرو شد. ام آر آی هم انجام شد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی تحت کنترل است. او امروز را هم به سرد کردن مچ پا ادامه می‌دهد و از فردا یکشنبه برنامه فیزیوتراپی را آغاز می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.