زنجان- مدیرکل تبلیغات استان زنجان گفت: طرح جامع سبک زندگی اسلامی با موضوعاتی مانند زندگی فاطمی و عفاف‌گرایی در ۲۲۶ پایگاه استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح جامع سبک زندگی اسلامی در ۲۲۶ پایگاه استان زنجان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود صفی‌یاری در این باره اظهار داشت: طرح جامع سبک زندگی اسلامی در استان زنجان اجرا می‌شود که زندگی فاطمی، عفاف‌گرایی، رساله حقوق امام سجاد (ع)، تربیت جنسی فرزندان و سایر موضوع‌ها از محورهای آن است.

وی تعداد پایگاه‌های مجری طرح جامع سبک زندگی اسلامی را 226 مورد برشمرد و گفت: این کلاس‌های برای گروه‌های مختلف به ویژه بانوان که تربیت نسل‌های آینده را بر عهده دارند اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پاتوق‌های دخترانه بیان کرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی - اجتماعی تشکیل شده و 46 جلسه و 250 مصوبه داشته و باید جایگاه شئون اسلامی در جامعه به رسمیت شناخته شود.

وی به شکل‌گیری جمعیت بانوان فرهیخته اشاره کرد و گفت: الگوسازی، نمادسازی و جریان‌سازی مباحث دینی و اخلاقی در جامعه توسط این جمعیت پیگیری می­‌شود.

صفی‌یاری برگزاری همایش­‌هایی مثل سفیران صلح، مدافعان حرم، طلایه‌داران تبلیغ و کنگره ملی آیه‌­های جهاد را از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی خواند و گفت: برپایی سومین همایش لبیک یا حسین(ع) با رویکرد جدید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه آسیب‌­های اجتماعی در مناطق هفتگانه زنجان از مهمترین برنامه‌های در حال اجرا است، ابراز کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی 21 هزار بروشور در 19 موضوع با محوریت حیات طیبه چاپ و نشر داده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به چاپ هشت کتاب در سال گذشته افزود: 14 هزار و 500 جلد در زمینه آشنایی باسواد رسانه چاپ شده است.

وی به رونمایی از نرم‌افزار جامع فرقه‌شناسی اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار­های خواص بی خاصیت و اکسیر قرآنی از جمله محتواهای تولید شده در این سازمان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.