سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره ناراحتی مهاجم لهستانی تیمش و همچنین جذب الکسیس سانچس سخن به میان آورد.

واکنش آنچلوتی به جذب سانچس و ناراحتی لواندوفسکی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ فصل قبل نتوانست با هدایت کارلو آنچلوتی عملکرد خوبی از خود نشان دهد و رقابت‌های بوندسلیگا تنها جامی بود که باواریایی‌ها آن را بالای سر بردند.

بایرن به دنبال تغییرات اساسی در تابستان و تا الان چهار بازیکن جذب کرده است. آنچلوتی از عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات راضی است.

او گفت: از بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحال هستم. چهار بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم و تا ۳۱ آگوست فرصت داریم که خود را دوباره تقویت کنیم. شاید یکی دو بازیکن دیگر را هم جذب کردیم.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره تولیسو، هافبک فرانسوی جدید تیمش که به عنوان گرانترین خرید تاریخ این تیم آلمانی انتخاب شده، اضافه کرد: چه بسا بتوانم بگویم که تولیسو بهترین هافبک فصل نقل و انتقالات بود و ما خوشبختانه توانستیم او را جذب کنیم. او بازیکن بسیار توانایی است و اطمینان دارم که در بایرن موفق خواهد شد.

آنچلوتی درباره احتمال جذب الکسیس سانچس نیز توضیح داد: فصل نقل و انتقالات همواره فصل دیوانه‌واری است اما بایرن باشگاه دیوانه‌ای نیست. شایعه‌های زیادی درباره نزدیک شدن سانچس به بایرن به گوش می‌رسد اما همه اینها دروغ است و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. سانچس بازیکن بزرگی است اما تنها گزینه ما برای تقویت خط حمله نیست. فصل نقل و انتقالات هم چنان ادامه دارد و می‌خواهیم به فعالیت خود ادامه داهیم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود همچنین درباره سخنان مدیر برنامه‌های لواندوفسکی که از ناراحتی این بازیکن لهستانی سخن به میان آورده بود، گفت: معمولا مدیر برنامه‌ها زیاد صحبت می‌کنند. بهتر است که مدیر برنامه‌های لواندوفسکی به جای صحبت کردن با رسانه‌ها با خود من حرف بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.