زنجان- مدیرکل پست استان زنجان با بیان اینکه دفاتر ICT روستایی استان زنجان به ۲۴۵ دفتر رسید، گفت: در خرداد ماه ۹۶ تعداد مرسوله‌های جابجا شده در اداره پست استان زنجان ۱۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

دفاتر I.C.T روستایی استان زنجان به ۲۴۵ دفتر رسید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فخربین سبحانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترافیک جابه‌جا شده در اردیبهشت امسال ۷۴۴ هزار و ۵۱۰ مرسوله بوده که این میزان با افزایش ۱۰ درصدی در خرداد ماه به ۹۵۵ هزار و ۸۶۲ مرسوله رسیده است. از مجموع این ترافیک جابه‌جا شده، ۷۷۲ هزار و ۲۵ مرسوله صادر و ۱۸۳ هزار و ۸۳۷ مرسوله وارد استان زنجان شده است.

مدیرکل پست استان زنجان در رابطه با واحدهای پستی استان عنوان کرد: پوشش مساحتی هر واحد پستی ۴۴ کیلومتر و پوشش جمعیتی آنها ۲ هزار و ۱۶۹ نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد دفاتر I.C.T روستایی در استان زنجان به ۲۴۵ دفتر رسیده است، تصریح کرد: تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان ۹۰ دفتر و تعداد واحدهای پستی نیز ۴۹۸ واحد است.

سبحانی با اشاره به برگزاری کنگره A.P.P.U در ۱۲ تیرماه امسال در کشور ابراز کرد: ایجاد زمینه همکاری‌های فنی، تخصصی و خدماتی و بیان توانمندی‌ها یکی از اهداف شرکت پست در کنگره A.P.P.U  است.

وی تسهیل مراودات و ارتباطات پستی بین کشورها بر اساس استانداردهای تدوین شده و توسعه همکاری‌های پستی با کشورهای منطقه را از دیگر اهداف این کنگره برشمرد و گفت: در حال حاضر ۳۲ کشور جهان عضو اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه هستند.

مدیرکل پست استان زنجان در مورد مزیت‌های برگزاری کنگره APPU عنوان کرد: با برگزاری این کنگره و نیز نشست‌های تخصصی در مورد رویکردهای نوین پستی در زمینه‌های فیزیکی، الکترونیکی و مالی شرکت ملی پست در این عرصه‌ها توسعه می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.