بندرعباس- عضو شورای روحانیت اهل سنت بندرعباس گفت: استکبار جهانی به بهانه های گوناگون از قبیل دفاع از حقوق بشر، مبارزه با تروریست و امثال آن میخواهد نقش فرماندهی مقتدرانه ی دین را از جوامع اسلامی بگیرد.

استکبار بدنبال گرفتن نقش فرماندهی مقتدرانه دین از جوامع اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، شیخ احمد عالی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۲ تیر گفت: حادثه تلخ و ناگوار ۱۲ تیر که منجر به سقوط هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس توسط ناو «وینسنس» آمریکایی شد هرگز از حافظه ملت ایران پاک نمی‌شود.

وی افزود: شیطنت های استکبار جهانی به دلیل ضعف و بی لیاقتی برخی از رهبران ممالک اسلامی و عربی در منطقه که حفظ بقای خود را در حمایت های این شیطان بزرگ می‌دانند همچنان ادامه دارد.

عالی زاده گفت: تنش های موجود در بین کشورهای حوزه خلیج فارس هم نتیجه سفر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به این منطقه است؛ سفری که حساب شده انجام گرفت. لیکن فرمانروایان این ممالک بدانند که ملت هایشان از شیطنت های این شیاطین که به فکر فروش اسلحه های کارخانه های خودند غافل نیستند.

وی تصریح کرد: چه سودهایی که عاید آمریکا و هم پیمانانش از اختلافات درونی این کشورها نشد؟ آن قراردادهای چند میلیارد دلاری با فروش جت های جنگی و امثال ان، فراهم کردن زمینه های دوستی و رفاقت رهبران این کشورها با رژیم صهیونیستی که یک غده سرطانی و حزبی سیاسی بیش نیست و مهمتر از همه به حاشیه راندن قضیه فلسطین نیز یکی از دستاوردهای سفر دونالد ترامپ به این منطقه بود؛ ایجاد تفرقه و نفاق و دودستگی میان رهبران و سران کشورهای عربی و اسلامی نیز افزون بر آن.

عضو شورای روحانیت اهل سنت بندرعباس گفت: متاسفانه این ملت های منطقه هستند که با تحریم های ستمگرانه و محاصره های اقتصادی و غیره قربانی این زد و بندهای سیاسی استکبار جهانی در منطقه شده اند.

وی اضافه کرد: بر احدی مخفی و پوشیده نیست که استکبار جهانی مداوم به دنبال تغییر نظام‌های سیاسی در منطقه به نفع خود بوده و هست و آنکه نخواهد تغییر کند می بایست به این شیطان بزرگ باج دهد تا چند صباحی به خیال پوچ و واهی خود بیشتر بر مسند قدرت باقی بماند اما غافل از آنکه روزی نه چندان دور این رهبران خودکامه نیز به سرنوشت صدام ها و قذافی ها دچار خواهند شد.

شیخ عالی زاده گفت: بنابراین استکبار جهانی به بهانه های گوناگون از قبیل دفاع از حقوق بشر، مبارزه با تروریست و امثال آن می خواهد نقش فرماندهی مقتدرانه دین را از جوامع اسلامی بگیرد و با تروریست جلوه دادن رهبران جنبش ها و حرکت های اسلامی لباس غلامان حلقه به گوش بر تن فرمانروایان این کشورها کند تا بدین وسیله به اهداف شوم و استثمارگرانه خود نایل شوند؛ چه ذلتی بدتر از این!؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.