زاهدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بازبینی آثار سومین جشنواره گرافیک رضوی،از نیمه تیرماه در زاهدان آغاز می شود.

ارسال ۳۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره گرافیک رضوی/بازبینی آثار نیمه تیرماه آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین مسگرانی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعداد ۳۸۰ اثر تاکنون به جشنواره رسیده است و همچنین استقبال ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بخش مسابقه رقابتی بر اساس محورهای تعیین‌شده برای جشنواره که هنرمندان رشته گرافیک می‌توانند با ارسال آثار که از سوی داوران موردبررسی قرار خواهد گرفت در این بخش شرکت خواهند کرد و نیز بخش غیررقابتی که بر اساس محورهای تعیین‌شده جشنواره است که با دعوت از اساتید عرصه گرافیک جهت ارسال آثار به‌منظور شرکت در نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

مسگرانی ادامه داد: جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی در قالب‌های هنری تصویرسازی، آرم و نشانه، پوستر و طراحی جلد برگزار می‌شود.

 وی افزود: احادیث رضوی به‌خصوص حدیث سلسله الذهب، زندگی و سیره رضوی(مجالس مناظرات، نماز باران، سفر حضرت از مدینه تا مرو)، زیارت بارگاه رضوی و بقاع متبرکه و القاب امام رضا علیه‌السلام محورهای فراخوان هستند.

منبع: فرهنگ رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.