هافبک تیم فوتبال پانیونیوس اعلام کرد مهدی طارمی با این باشگاه در حال مذاکره است.

مسعود شجاعی: طارمی با پانیونیوس در حال مذاکره است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که به تازگی برای تمدید قرارداد به یونان و باشگاه پانیونیوس برگشته است با سایت رسمی کانون هواداران این تیم مصاحبه‌ای را انجام داده است که به شرح زیر است:

* چه احساسی دارید که به پانیونیوس و آتن برگشتید؟

احساس خوبی دارم. درجه حرارت در اینجا بالا و سخت است ولی اشکالی ندارد و همه چیز خوب است.

* آیا در قرارداد جدید چیز جدیدی وجود دارد؟

انتظار دارم امروز دوشنبه مدیر برنامه‌هایم به آتن بیاید و رسما قراردادم را تمدید کند. همین موضوع نیز برای حاج صفی نیز صدق می‌کند. احسان برای اولین بار است که با پانیونیوس ارتباط داشته است. جزئیات قرارداد من و حاج صفی بعدا مشخص خواهد شد.

* آیا بازیکن سومی از ایران در پانیونیوس حضور خواهد داشت؟

نمی‌دانم. در شرایط کنونی صحبت کردن درباره این موضوع سخت است. طارمی با باشگاه پرسپولیس درحال مذاکره است تا آینده‌اش را مشخص کند. من از پیشنهادهای او خبری ندارم. در شرایط کنونی فقط می توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

* نظرت درباره فصل جدید چیست؟ چه انتظاری به همراه پانیونیوس دارید؟

به نظرم در فصل جدید ما خیلی خوب ظاهر خواهیم شد. باشگاه اقدام خوبی را برای این فصل انجام داده است. ما در این فصل بازیکنان خوب و تیم خوبی داریم که می‌توانند باشگاه را کمک کنند. من برای فصل جدید خوش بین هستم. می‌توانیم بار دیگر به همراه پانیونیوس چیزهای بزرگی را خلق کنیم.

* آیا برای اولین بازی خود در برای پانیونیوس در تاریخ 13 جولای آماده هستید؟

بله. به نظرم تا اون موقع آماده شوم. به نظرم سرمربی تیم احترام می‌گذارم. هنوز 10 روز دیگر فرصت دارم تا خود را آماده کنم. به نظرم تا آن زمان کاملا آماده خواهم شد تا پانیونیوس را در اولین بازیش در اروپا کمک کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.