قم- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: طی سال گذشته با کشف نزدیک به هفت تن مواد مخدر و دستگیری ۱۰ هزار نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر توانستیم استان قم را به یک استان ناامن برای این افراد تبدیل کنیم.

۱۰ هزار عامل مرتبط با مواد مخدر در قم دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، غلام عباس بلفکه در مورد آخرین مرحله طرح ضربتی نیروی انتظامی استان قم در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان آخرین مرحله این طرح را طی روزهای اخیر انجام داده و توانستیم تعداد زیادی از معتادان را از مناطق حاشیه‌ای شهر جمع‌آوری کنیم.

وی اضافه کرد: طرح مهم دیگری که در نظر داریم در سال ۹۶ عملیاتی کنیم، مقابله با معتادان در بخش‌ها و روستاهای تابعه استان است که در این طرح توانسته‌ایم با ورود پلیس مواد مخدر در دورترین روستاهای استان فعالیت داشته باشیم و اجازه ندهیم قاچاقچیان تصور کنند در این روستاها می‌توانند با امنیت به فروش و توزیع مواد مخدر اقدام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: طی سال گذشته با کشف نزدیک به هفت تن مواد مخدر و دستگیری ۱۰ هزار نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر توانستیم استان قم را به یک استان ناامن برای این افراد تبدیل کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت نیروهای سپاه و بسیج برای نگهداری از محورهای ورودی شهر عنوان کرد: اعتقاد داریم که اگر قرار است با یک آسیب ملی مبارزه کنیم نیازمند یک عزم ملی هستیم و هر فردی که نسبت به این کشور احساس مسئولیت داشته باشد می‌تواند در این کار مشارکت کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.