شهرکرد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مرزهای چهارمحال و بختیاری هویت ماست و به هیچ عنوان از هویت خود نمی‌گذریم .

اجازه جداسازی چهار محال و بختیاری را نمی دهیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر مردانی گرمدره صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات اخیر در خصوص جداشدن قسمتی از چهارمحال و بختیاری و اضافه شدن آن به استان اصفهان گفت: مرزهای چهارمحال و بختیاری هویت ماست و به هیچ عنوان از هویت خود نمی‌گذریم .

وی افزود: مرزهای جغرافیای هر استان مشخص است و اجازه این کار به کسی داده نخواهد شد.

مردانی گرمدره  با اشاره به نقشه ای که در سایت وزارت کشور قرار گرفته افزود: براساس پیگیری‌های صورت گرفته، نقشه موجود در سایت وزارت کشور مربوط به قبل از الحاق انتزاع سال ۱۳۷۲ بوده و به طور سهوی بارگذاری شده است . 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارتاکید کرد: این موضوع به صورت فوری در نامه‌ای به وزارت کشور ارسال شده تا نقشه براساس آخرین مصوبات هیأت وزیران اصلاح و بروزرسانی شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری مطمئن باشند بدون مصوبه هیات وزیران هیچگونه تغییراتی نمی تواند در نقشه استان اعمال شود.

مردانی از رسانه های استان خواست، از نشر مطالبی که وجاهت قانونی ندارد، خودداری کنند تا ناخودآگاه باعث بروز اختلافات و ناراحتی در بین  مردم نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.