مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‎جنوبی با اشاره به ۴۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها گفت: اختتامیه این جشنواره ٩ مرداد ماه در سالن علامه فرزان شهر بیرجند برگزار می شود.

۴۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی در جلسه برنامه ریزی جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها از ارسال ٤٧٦ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: استقبال خیلی خوبی از جشنواره صورت گرفته و آثار قابل قبولی نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ١٠ تیر ماه بوده، افزود: با توجه به استقبال شاعران و فرهیختگان از جشنواره رضوی به مدت یک هفته مهلت ارسال آثار تمدید شد تا شاهد ارسال آثار بیشتری به دبیرخانه باشیم.

محبی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها (شعر برای کودک و نوجوان) در راستای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) در خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون سه شب شعر رضوی در استان براساس تقسیم‌بندی منطقه‌ای برگزار شده که استقبال خوبی نیز در این شهرستان‌ها داشته‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان نباید در هیچ جشنواره و کتابی چاپ شده باشد، ادامه داد: آثار ارسالی باید تازه و بدیع باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از قسمت‌های این جشنواره نیز بخش ویژه است، بیان کرد: در این بخش آثاری که محتوای آن حول محور کرامت انسانی با الهام و آموزه‌های رضوی باشد مورد توجه است و به برندگان این بخش نیز لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبلغی نقدی متناسب با کیفیت اثر وی اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.