مشهد- مدیر شبکه الحدث عراق با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی در نزد مردم عراق شخصیتی عزیز و محبوب است، گفت: این شخصیت نقش بسزایی در اتحاد جوامع اسلامی در مسیر مبارزه با گروه تروریستی داعش داشته است.

سردار قاسم سلیمانی در اتحاد جوامع اسلامی نقش بسزایی دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیصر الحمدی در حاشیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در جمع خبرنگاران در مشهد، اظهار داشت: شبکه الحدث در موضوعات سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و اقتصادی تولید برنامه دارد و به طور مثال در موضوع سیاسی به مواردی همچون داعش، انتخابات‌های ایران، عراق، سوریه و غیره می‌پردازد.

وی افزود: تلاش ما در جهت معرفی اسلام حقیقی و تکذیب اسلام دروغین داعش بوده است و این گروه ترورسیتی سوء استفاده از نام اسلام دارد و به عنوان یک رسانه اسلامی وظیفه به‌گونه‌ای در تولید برنامه‌ها عمل کنیم که تفکرات گروه‌های اسلام‌نما همچون داعش در افکار جوامع اسلامی و دیگر کشورها باورپذیر نباشد.

مدیر شبکه الحدث عراق با بیان ایکه سردار قاسم سلیمانی در نزد مردم عراق شخصیتی عزیز و محبوب است، خاطرنشان کرد: این شخصیت نقش بسزایی در اتحاد جوامع اسلامی در مسیر مبارزه با گروه تروریستی داعش داشته است.

الحمدی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع مردمی جهان است، تصریح کرد: همه ساله در ایام اربعین حسینی حضور پرشور مسلمانان و حتی غیرمسلمانان را از کشورهای مختلف دنیا در این جمع عظیم شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: در این راهپیمایی باشکوه همه ساله شاهد تهدیدات دشمنان هستیم، اما این موضوع هیچ تأثیری در اراده عاشقان و دلداگان حسینی ندارد و نه تنها موجب ترس آن‌ها نشده، بلکه شاهد پررنگ‌تر شدن این حضور میلیونی بوده‌ایم و بی‌شک چنین حضوری موجب یأس و ناامیدی تکفیری‌ها شده و آن‌ها را در تحقق اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

مدیر شبکه الحدث عراق خواستار ترویج شعائر دینی توسط رسانه‌های مسلمان شد و گفت: از امام رضا(ع) درس‌های بزرگی آموخته‌ایم و می‌خواهیم همانگونه که شعائر حسینی در ایران رواج یافته است، شعائر رضوی را هم در عراق ترویج دهیم و رسانه‌های اسلامی باید در مسیر گسترش شعائر دینی و مذهبی بیش از پیش تلاش کنند تا که افکار و عقاید پوچ تکفیری‌ها باورپذیر نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.