اهواز- استاندار خوزستان عنوان کرد: نبود برق برای همه مردم کشورملموس است اما برای خوزستانی ها بویژه در فصل تابستان اهمیت دارد لذا پایداری صنعت برق در خوزستان ضرورت دارد.

پایداری صنعت برق در خوزستان ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین خوزستان، غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات اجرایی دومین نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک  که در سالن جلسات سد کرخه این شهرستان برگزارشد اظهار کرد: با توجه به رتبه نخست خوزستان در تولید برق کشور، به همان میزان تجهیز کردن سیستم برق استان جهت پایداری شبکه برق مهم است.  

وی افزود: گزارش های اولیه درباره وضعیت شبکه برق اندیمشک در سالهای گذشته نگران کننده بود که ما با رایزنی با معاون وزیر نیرو برای کارهای زیربنایی و پایداری وضعیت برق اقدام کردیم.
 
این مقام مسئول گفت : با توجه به مصرف و رشد بالای مصرف برق خوزستان، به میزان مصرف ۸ هزار مگاوات به دلیل صنایع عظیم بابت مصارف خانگی، درحال مدیریت سیستم برق هستیم، تا در استان با مشکل مواجه نشویم.  

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد :خوزستان بیشترین پست های موقت برق را دارد که این زیبنده استان نیست و باید وضعیت برق خوزستان پایدارتر شود.  

شریعتی، تحویل ۴ باب زمین برای ساماندهی وضعیت برق منطقه ای را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه برشمرد وبیان کرد: همکاری های بین بخشی در این خصوص باید بیشتر شود.  

این مقام مسئول گفت: اندیمشک پتانسیل های زیادی دارد ولی در هر دهه در برخی امور عقب افتاده است.  

وی افزود :در فاز ۷ و ۸ نیروگاه رامین و همچنین فاز بخارنیروگاه بهبهان تا حدودی پیشرفت داشته اند اما باید سرعت عمل در تجهیز آنها بیشتر شود تا عقب ماندگی های خوزستان جبران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.