بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی سکوت در برابر دشمن را شریک شدن در گناه او دانست و گفت: افرادی که برای دفاع از مرزهای کشور تلاش می‌کنند نزد خداوند پاداش دارند.

سکوت در برابر دشمن خدمت به اوست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در مراسم دیدار با خانواده‌های تکاوران تیپ سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد به جای ظاهر شدن در جبهه حق با سکوت خود به دشمن خدمت می‌کنند که این امر یکی از مشکلات جامعه امروز است.

وی یادآور شد: کسانی که برای دفاع از مرزهای کشور تلاش می‌کنند نزد خداوند اجر و پاداش دارند و خانواده‌های آنان نیز در این ثواب شریک هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: عمر انسان بسیار با ارزش است و افرادی که ابتدا نرخ بالایی روی خود می گذارند اما بعد عمر خود را ارزان می دهند، دچار غفلت شدند.

عبادی با بیان اینکه هدف هرکسی قیمت اوست افزود: هدف هر کسی در زندگی هر چه که هست، قیمت او هم همان اندازه است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد جنایات استکبار جهانی علیه مظلومان عالم هستیم و افرادی که نسبت به این جنایات بی‌تفاوت هستند و در برابر آنها سکوت می‌کنند در گناه جنایتکاران سهم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی یادآور شد: پشتوانه یک رزمنده و جانبار خانواده و همسر او هستند.

عبادی بیان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که از مرزهای کشور دفاع می‌کنند با مجاهدت‌های خود انقلاب را بر بال ملائکه نشاندند که آثار آن بعدها ظاهر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.