خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

یک روایت از چینش کابینه دوازدهم

 انتخاب/ یک منبع آگاه  می گوید: روحانی با هیچ یک از وزیران کنونی مذاکره ای برای دولت بعدی نداشته است.

خاویار ایرانی و خربزه چینی برای "اون"

نامه نیوز/  کیم جونگ اون- رهبر کره شمالی-  گوشت خوک را از دانمارک سفارش می دهد، خاویار مصرفی اش از ایران می رسد، خربزه و گوشت نیز از چین به کره شمالی فرستاده می شود. این در حالی است که برای مردم کره شمالی غذا جیره بندی شده است.

خطر سرقت ژنتیکی از آزمایشگاه های ایرانی

شفاف/ محمد جواد جمالی- نماینده مجلس- درباره خبرهایی مبنی بر صدور مجوز برای فرستادن نمونه های آزمایشگاهی به خارج از کشور با انگیزه تشخیص پزشکی، گفت: این موضوع ابعاد امنیتی دارد و اگر نمونه آزمایشگاهی با نام و مشخصات بیمار فرستاده شود، کشور دیگر می تواند برداشت های ژنتیکی از نمونه های آزمایشگاهی داشته باشد.

نزدیک ترین ها به شهرداری تهران 

عصر ایران/ اعضای شورای شهر تهران بیش از گزینه های دیگر بر سر محمد ستاری فر یا محمود حجتی به عنوان شهردار تهران توافق دارند و چنانچه دکتر ستاری فر به علت بیماری نپذیرد، دور از ذهن نیست وزیر کنونی جهاد کشاورزی را در قامت شهردار تهران ببینیم.

آشنا کمتر حرف بزند!  

فردانیوز/ احمد شیرزاد- فعال سیاسی اصلاح طلب- به روزنامه شرق گفت: برخی ها مانند آقای آشنا اگر لطف کنند کمتر اظهارنظر کنند به نفع دولت است.

ادعای امیر قطر درباره ژن شیعه

نامه نیوز/ عبدالله سهرابی- سفیر پیشین ایران در قطر- می گوید: امیر کنونی قطر پیشترها گفته بود که ما از قبیله بنی تمیم هستیم که شیعه عراقی بوده‌اند و وقتی اجداد ما رفته‌اند به نجد عربستان، وهابی برگشته‌اند.

روایت زیباکلام از شهرداری عارف

نامه نیوز/ صادق زیباکلام- فعال سیاسی اصلاح طلب- در مصاحبه ای می گوید: اگر رأی می داشتم، رأی می دادم که عارف شهردار تهران نشود و حسین مرعشی، کرباسچی یا تاجزاده شهردار شود چون اینها را خیلی توانمندتر از عارف می دانم. حتی سعید لیلاز اگر بیش از آقای عارف نباشد کمتر نیست.

"نه" آمریکا به تیم افغانستان

به گزارش ایسنا/ به گزارش رویترز، دولت آمریکا از صدور روادید برای چند دختر نوجوان افغان که قصد شرکت در مسابقات رباتیک را داشتند، خودداری کرد.

طرح انتقال الجزیره به لندن 

ایسنا/ به گزارش روزنامه رای‌الیوم، قطر در حال بررسی طرح انتقال شبکه الجزیره به لندن است تا در صورت شکست میانجی‌گری‌ها در حل بحران، ‌ این شبکه بمباران و تعطیل نشود.

مصباح در ایتالیا!  

تسنیم/ وزیر ارتباطات خبر فرستادن ماهواره مصباح را به موزه تکذیب کرد و گفت: در آن برهه چون خودمان در داخل پرتاب کننده نداشتیم، دولت وقت آن را به ایتالیا فرستاد و ماهواره همان جا ماند.

روایت رحیم صفوی از سرنوشت متوسلیان

باشگاه خبرنگاران/ سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی هنگام ورود به همایش جاویداثر احمد متوسلیان به خبرنگاران گفت: با روحیاتی که از ایشان سراغ دارم بعید می‌دانم اکنون در قید حیات باشد.

قطر و زندگی کنار ایران

ایلنا/ وزیر خارجه قطر- در مرکز مطالعاتی «چتم هاوس» لندن گفت: ما یک میدان گازی مشترک با ایران داریم و باید در کنار این کشور زندگی کنیم.

شایعه بمب‌گذاری در پارس جنوبی

مهر/ فرماندار شهرستان عسلویه گفت: شایعه بمب‌گذاری در فاز ۲ پارس جنوبی درست نیست.

همه جانشینان قالیباف

نامه نیوز/ روزنامه ایران به همه گزینه های شهرداری تهران اشاره کرده و از این افراد نام می برد: اسحاق جهانگیری، محمود حجتی، محمدعلی افشانی، محمدرضا عارف، عباس آخوندی، محمدعلی نجفی، حسین مرعشی، محسن مهرعلیزاده، اکبر ترکان، حبیب‌الله بی طرف، علی‌اصغر ‌احمدی، احمد ترک نژاد، پیروز حناجی، علی عبدالعلی زاده، الهه، ابوالفضل موسوی بیوکی.

یک تحقیق درباره عربستان

فردانیوز/ به گزارش یورونیوز، موسسه «هنری جکسون» موسسه تحقیقاتی در بریتانیا با قاطعیت، سعودی را اصلی‌ترین مروج اسلام‌ افراطی در این کشور معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.