یزد - فرماندار خاتم گفت: این اردوهای جهادی که در فصل تابستان انجام می شود علاوه بر اینکه یک سنت نیکو و پسندیده بوده نقش بسیار مهمی نیز در رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم دارد.

 اردوهای جهادی نقش مهمی درمحرومیت زدایی مناطق محروم دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری خاتم؛ فرجام فاضلی در نشست برنامه ریزی اردوهای جهادی اظهارداشت: فرهنگ سازی در زمینه کار و تولید وشناسایی استعدادها و پتانسیل های مناطق دراردوهای جهادی باید مورد تاکید قراربگیرد . 
وی افزود: در این اردوها می توان علاوه بر شناسایی استعدادهای مناطق در جهت ایجاد تولید و زمینه های اشتغال نیز گام های خوبی را برداشت.
فاضلی تصریح کرد: شهرستان خاتم در زمینه تولیدات کشاورزی در استان رتبه اول را دارد و می طلبد تا در این اردوها توجه بیشتری به بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی داشته باشیم.
جانشین فرمانده ناحیه بسیج خاتم نیز گفت: امروز چیزی که می تواند برای کشورها تهدید کننده باشد بحث اقتصاد است و ما نیز باید در این زمینه پویایی داشته باشیم و با تولید بیشتر بر رونق این بخش بیفزایم.
باقری اظهار کرد: اگر اقتصاد کشوری ضعیف باشد و نتواند معیشت مردم را مد نظر قرار دهد در دراز مدت موجب ایجاد نارضایتی و برهم زدن امنیت در آن کشور خواهد شد.
وی تصریح کرد: پسته، انگور، زردآلو، گیاهان دارویی و شیر و ماست از جمله محصولات کشاورزی و لبنی است که در خاتم شناسایی شده و جزو اولویتهای تولیدی در این منطقه است که باید در زمینه بسته بندی و صنایع تبدیلی بر روی این محصولات تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.