رشت- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح یاوران ولایت با نام شهدای مدافع حرم گیلان گفت: طرح‌های تابستانی برای سه هزار دانش‌آموزگیلانی بسیجی که قرار است مسئولیت فرماندهی واحدهای پیشگام را در مدارس بر عهده بگیرند برگزار می‌شود.

طرح  تابستانی شش روزه یاوران ولایت برگزار می شود

سرهنگ علی رفاهتی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با آموزش هنرهای تیر اندازی ، ورزشی، مرمت و بهسازی مدارس با نگاه فرهنگی و جهادی اردوهای جهادی  و تفریحی یکروزه و هفت روزه ، آموزش طب سنتی و توجه به مقوله روح و روان دانش آموزان  به مدت ۶ روز برای دختران و پسران با هدف کادر سازی و تامین نیروهای مومن در مرکز شهید بیگلو لاکان رشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع سپاه در ایام تابستان برای دانش‌آموزان گیلان گفت: استان گیلان ۱۸ هزار دانش‌آموز بسیجی فعال و عادی دارد که غنی‌سازی اوقات این دانش‌آموزان از اولویت‌های ماست.

رفاهتی گفت: دانش‌آموزان متوسطه دوم با گذراندن این طرح در سال تحصیلی جدید به‌عنوان مسئول پایگاه بسیج مدارس خود انتخاب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه زمان برگزاری این طرح دو دوره شش روزه برای دختران و پسران است بیان کرد: طرح یاوران ولایت با مشارکت ۵۰۰ دانش‌آموز بسیجی دختر تاریخ (۲۲-۱۷) و پسرتاریخ(۲۹-۲۴) در رشت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.