یاسوج- دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند قانون حقوق شهروندی را اجرا کند، گفت: برای اجرای این حقوق نیازمند کمک و همکاری همه مردم و شهروندان و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه هستیم.

دولت به تنهایی قادر به اجرای قانون شهروندی نیست

به گزارش قدس آنلاین، الهام امین‌زاده روز شنبه در دیدار با آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه مرکز استان به دیدار چند روز گذشته مقام معظم رهبری با دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: رهبری در دیدار اخیر با مسوولان قضایی کشور بر مسأله حقوق شهروندی تاکید کردند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند قانون حقوق شهروندی را اجرا کند، اظهار کرد: برای اجرای این حقوق نیازمند کمک و همکاری همه مردم و شهروندان و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه هستیم.

وی بیان کرد: مردم باید با حقوق خود و نحوه گرفتن آن آشنا باشند که حق اشتغال یکی از حقوق مردم است که در برنامه‌های دولت هم قرار دارد.

امین‌زاده با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقتصاد و تولید گفت: ائمه جمعه با استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه مردم را با حقوق خود آشنا کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه برای آشنایی مردم با حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: از ظرفیت ائمه جمعه برای آشنایی مردم با حقوق خود استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.