بردسکن- امام جمعه بردسکن در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه کرامت از دستاندرکاران برگزاری برنامه های این دهه خواست جشن هایی برگزار شود که در شأن اهل بیت(ع) و ملت ایران باشد.

 جشن های دهه کرامت باید طوری برگزار شود که درشأن  ائمه اطهار (ع) باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی عنوان کرد: برنامه ها و جشن های دهه کرامت باید از هر لحاظ مورد توجه قرار بگیرد و از هر گونه مسایل حاشیه دار و حاشیه ساز پرهیز شود.

فرماندار بردسکن هم در این جلسه  بر هر چه بهتر برگزار شدن جشن های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: برنامه های این دهه در قالب دبیرخانه ستاد برنامه ریزی شود و از هر گونه موازی کاری باید پرهیز شود.

 مهندس برات علی نیا از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه زیارت استان برای احداث پارک زائر در شهر انابد خبرداد و گفت: با توجه به اینکه انابد به عنوان اولین شهر در دروازه خراسان رضوی قرار گرفته است برآن شدیم این بودجه را بخش انابد اختصاص دهیم.  فرماندار بردسکن با بیان اینکه  در برگزاری جشن ها باید شان اهل بیت حفظ شود گفت: ما حق نداریم شور و نشاط را در این دهه از مردم بگیریم. علی نیا برگزاری  هشتمین همایش کشوری پهلوانی و زورخانه ای، حضور دوندگان جاده ولایت و حضور خدام  حرم رضوی و جشن باشکوه میلاد با سعادت امام رضا (ع) را از مهمترین برنامه های این دهه  دراین شهرستان برشمرد. وی  به  ۵ مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمه در کشور اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت جلسه شورای اداری  شهرستان را با محوریت   این ایام  برگزار خواهیم کرد.

دراین جلسه حسن مدرس مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن به عنوان دبیر ستاد جشن های دهه کرامت به حاضران معرفی شد و از روسای دستگاههای اجرایی شهرستان خواسته شد برنامه های  خود را تا ۲۵ تیرماه به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

جشن های دهه کرامت از سوم مردادماه  همزمان  با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) آغاز و تا  ۱۳ مردادماه سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.