اهواز_ در جلسات کمیسیون های رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای موضوع کمیسیون های ماده ۱۲ و ۱۱ استان خوزستان طی یکسال اخیر به تخلفات ۳۱۷ شرکت حمل و نقلی و رانندگان رسیدگی و احکام مربوطه صادر گردید.

تخلفات ۳۱۷ شرکت حمل و نقل برون شهری در خوزستان رسیدگی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان،   مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اذعان داشت: این جلسات به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری و مکلف نمودن شرکت های حمل و نقلی و رانندگان به رعایت بیشتر نکات ایمنی و در پی آن ارتقاء سطح ایمنی برگزار خواهد شد.
مسعود مصدقی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۱۲ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۴۱ شرکت حمل و نقل مسافر در استان مشغول فعالیت هستند که به تخلفات و پرونده های این شرکت ها با برگزاری مستمر جلسات کمیسون های ماده ۱۱ و ۱۲، با حضور اعضای کمیسیون در محل اداره کل رسیدگی خواهد شد.
مصدقی گفت: در یکسال اخیر تعداد ۱۰ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۱ استانی تشکیل و طی آن به تخلفات ۱۵۹ شرکت حمل و نقل کالا، ۵۷ شرکت حمل و نقل مسافر و در کمیسون ماده ۱۱ که مربوط به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر می باشد، به پرونده ۱۰۱ نفر رسیدگی و صدور احکام شد.
وی خاطر نشان ساخت: بیشترین تخلفات انجام شده در در بخش حمل و نقل کالا مربوط به عدم رعایت و مقررات مربوط به سالن اعلام بار، نداشتن تجهیزات ایمنی و مغایرت مندرجات بارنامه و در بخش حمل و نقل مسافر مربوط به صدور صورت وضعیت برای وسیله نقلیه بدون قرارداد همکاری، جذب مسافر بصورت غیرمتعارف و نداشتن لباس فرم و کارت شناسایی و همچنین در بخش تخلفات رانندگان مربوط به حمل بار بدون بارنامه و اضافه بار بوده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان تأکید کرد:  هم استانی های محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت های حمل و نقل جاده ای از طریق ارسال پیام به سامانه پیامک ۳۰۰۰۶۷۷۴، تماس با شماره ۳۳۳۳۸۶۴۱ و یا با مراجعه حضوری به این اداره کل؛ نظرات، انتقادات، انتقادات وپیشنهادات خود را مطرح ومارا دراجرای صحیح قوانین وارتقای سطح خدمات یاری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.