بردسکن-جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و دفاع از حریم امنیت عمومی شهرستان بردسکن با موضوع عفاف و حجاب به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرماندار، مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده و سایر اعضاءدر محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

بردسکن در حوزه عفاف و حجاب شرایط مطلوبی در استان دارد

به گزارش قدس آنلاین ، ظهر امروز ،فرماندار بردسکن  عنوان کرد: خوشبختانه بردسکن در حوزه عفاف و حجاب جز شهرستان های سرآمد استان است و شرایط مطلوبی دراین حوزه دارد.

 مهندس برات علی نیا با گرامی داشت یادو خاطره شهدای حادثه مسجد گوهرشاد گفت:  این حرکت بسیار فرهنگی که نشات گرفته از آموزه های دینی و ائمه اطهار بود دشمنان را در اهداف خود ناکام کرد.

وی افزود: امروز دشمنان با حرکت های نرم خود در صدد فروپاشی کانون خانواده ها  هستند و دراین حوزه جوانان را بیشتر مورد هدف قرارداده اند.

وی از ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان خواست در حوزه عفاف و حجاب برنامه هایی را ارائه دهند که هم جنبه اجرایی داشته باشد و از آن طرف نیاز جوانان و  نوجوانان را برآورده کند.

فرماندار بردسکن با تقدیر از  رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن که در حوزه تولید محتوا با رویکرد مواد مخدر گام های موثری را دراین حوزه برداشت گفت: امروز متاسفانه فضاهای مجازی  برخی از جوانان و نوجوانان ما را به راههای انحراف و آلوده کشانده است و اگر دراین حوزه جدی وارد نشویم  شاهد ترویج آسیب های دیگر در جامعه خواهیم بود.

علی نیا از ادارات خواست  در حوزه عفاف و حجاب بیشتر تلاش کنند و برنامه های خود را به فرمانداری ارائه  دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش عفاف و حجاب با عنوان  صیانت از حریم خانواده  در روز ۲۱تیرماه در پارک ولی عصر خواستار همکاری همه جانبه  ادارات در هرچه بهتر برگزار شدن این همایش شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه عفاف و حجاب گفت: توان و قدرت کشور  متعلق به  جوانان است و جوانان بودند که دوران ۸ سال دفاع مقدس را در بدترین شرایط اداره کردند و در برابر  دشمنان پیروز میدان شدیم.

 وی به نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس زنان بودند که  شیرمردانی  همچون شهیدان  همت، باکری،  نور علی شوشتری ، کاوه،  برونسی ،محسن قاجاریان  و دیگر شهدا را بوجود آوردند.

فرماندار بردسکن افزود: هریک  از مسئولان وظیفه دارند در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام بردارند چرا که هر چقدر در حوزه ارزش های اسلامی و موضوع عفاف و حجاب  تلاش کنیم کشور  را از هر گونه آسیب ها بیمه کرده ایم.

وی برمستند سازی برنامه های این هفته تاکید کرد و از ادارات خواست از هرگونه موازی کاری در حوزه عفاف و حجاب پرهیز و برنامه ها به صورت متمرکز  برگزار شود.

دراین جلسه که نمایندگان بانوان ادارات حضور داشتند برنامه های خود را در هفته عفاف و حجاب ارائه دادند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.