خرم آباد- فرماندار بروجرد گفت: امسال۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به بروجرد اختصاص یافت که در مجموع ۱۱ درصد از اعتبارات استان به بروجرد داده شده است.

امسال۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به بروجرد اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اساطیر، علی کورانی فر فرماندار بروجرد در جلسه کمیته برنامه ریزی بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: بودجه کل کشور در سال ۹۶ مبلغ یکهزار و ۱۵۲ هزار میلیارد تومان است که ۳۴۶ هزار میلیارد تومان از این بودجه عمومی بوده، ۲۵۳ هزار میلیارد جاری دولت و ۳۲ هزار میلیارد اوراق مشارکت و خزانه است.

وی اضافه کرد: ۷۱ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور است که ۹۰ درصد از این مبلغ بودجه متمرکز است و امسال بودجه استان لرستان ۹۷۷ میلیارد تومان است.

به گفته وی امسال برای پل رودکی بودجه مناسبی در نظر گرفته شده که قرار است با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شود.

وی با اشاره به این که بودجه بروجرد امسال ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده افزود: علاوه بر این میزان بودجه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم طبق تفاهم نامه ای با پور محمدی معاون رئیس جمهور قرار است از اعتبارات استانی به بروجرد در راستای مرمت میراث فرهنگی اختصاص داده شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در مجموع ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امسال اعتبارات بروجرد است و در مجموع ۱۱ درصد اعتبارات استانی به بروجرد اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر اعتبارات سد آبسرده، ۱۳ میلیارد تومان به اعتبارات این پروژه اضافه شده و علاوه بر این اعتبارات پیمانکار نیز ۲۵ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

کورانی فر اظهار داشت: همچنین چهار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه چهار خطه اشترینان- بروجرد به سمت نهاوند هزینه می شود و پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار که مربوط به سال ۹۵ بوده در سال جدید پرداخت می شود.

به گفته وی همچنین از صندوق توسعه ملی در راستای مقابله با ریزگردها، صدا و سیما، توسعه شبکه آبیاری و آبیاری تحت فشار استفاده می شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به پرداخت وام ازدواج در سال ۹۶ افزود: امسال مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام ازدواج به هر یک از زوج ها پرداخت می شود و همچنین شرایط لازم برای دریافت پنج هزار وام مسکن ایثارگری فراهم شده است.

وی به اعتبارات پژوهشی اشاره کرد و گفت: هیچ مدیری نمی تواند اعتبارات پژوهشی را کاهش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.