۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 546086

ساعت ۶ عصر بود که صمد ۳ مسافر جوان را سوار خودروی پراید شخصی‌اش کرد و به طرف مقصد آنها به راه افتاد. دقایقی بعد زمانی که به خیابان شهید کامیاب مشهد رسیدند، به خواسته مسافرانش توقف کرد و پیاده شد تا لوازم مسافران را از صندوق عقب پراید برداشته و تحویلشان دهد. در همین هنگام در حالی که یکی از مسافران پیاده شده بود، دو نفر دیگر خودروی پراید را برداشته و از محل دور شدند.

پایان ماجراجویی ۳ معتاد فراری در ساختمان نیمه تمام

قدس آنلاین - صمد که فکر نمی‌کرد به این سادگی وسیله نقلیه‌اش را که تمام دارایی و تنها وسیله امرار معاش او بود، از دست داده است به دنبال سارقان می‌دوید و با فریاد از شاهدان و رهگذران کمک می‌خواست. اما انگار خدا با او بود چون پس از طی مسافتی کوتاه سارقان خودرو را به یک دیوار کوبیدند و بعد هم پیاده شده و به همراه جوان سوم که او نیز خود را تازه به آنها رسانده بود، وارد یک ساختمان نیمه تمام شده و قصد داشتند از این راه بگریزند. اما مردمی که شاهد تمام این صحنه‌ها بودند، بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و لحظاتی بعد خودروی گشت پلیس مقابل ساختمان نیمه ساز  متوقف شد و مأموران دو نفر از سارقان که بعداً معلوم شد برادر هستند را دستگیر کردند.

در همین هنگام نفر سوم که خود را در یک قدمی دستگیری می‌دید، خود را به بالای پشت بام ساختمان رساند و در حالی که چاقویی در دستش خودنمایی می‌کرد، با فریاد خطاب به مأموران تهدید کرد که اگر به او نزدیک شوند، خودش را خواهد کشت.

فرمانده انتظامی مشهد با تأیید این خبر به خبرنگار ما گفت: مأموران اکیپ گشت کلانتری شهید هاشمی‌نژاد که در محل حضور یافته بودند، با مشاهده این صحنه، با تیزهوشی و مذاکره مبتنی بر اصول روانشناسی مرد ۴۴ ساله را از تصمیم اشتباهش منصرف کرده و او را وادار ساختند از پشت بام پایین بیاید.

سرهنگ محمد بوستانی تصریح کرد: این سه نفر متهم که به موادمخدر اعتیاد داشته و مدتی را در کمپ ترک اعتیاد بوده‌اند، تصمیم به فرار از کمپ گرفته و پس از عملی ساختن این تصمیم با کرایه خودروی پراید نقشه سرقت را طراحی کرده‌اند.

وی گفت: متهمان که دارای سوابق کیفری دیگر نیز می‌باشند، پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.