سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است بازیکنانش باید همیشه به برد فکر کنند و حتی بتوانند برزیل را هم شکست دهند.

میثاقیان در گفتگوی اختصاصی با قدس: سیاه‌جامگان باید بتواند برزیل را هم ببرد!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: تیم فوتبال سیاه‌جامگان بعد از برپایی اردویی 10روزه در کمپ «گرین پارک» ترکیه به مشهد بازگشت تا خود را آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر کند. آن‌ها البته به زودی در تهران نیز اردویی خواهند داشت.

«اکبر میثاقیان» منجی بلامنازع آن‌ها در لیگ قبلی، امسال امیدوار است تیم به روزگار فصل قبل دچار نشود و از اول برای بالانشین شدن می‌جنگد. او فعلا از شرایط رضایت کامل دارد و معتقد است تیمش آماده یک جنگ تمام عیار است.

*شرایط تیم در اردوی ترکیه چطور بود؟
خوشبختانه از نظر مهره‌ای مشکلی نداشتیم و جز «کیوان امرایی» همه بازیکنان در این اردو همراه‌مان بودند. کمپی هم که مدیران تیم در نظر گرفته بودند کمپ کاملی بود و بچه‌ها به شرایط ایده‌آل رسیدند.

* از بازی‌های دوستانه راضی بودید؟
همیشه به بازیکنانم گفته‌ام اکبر میثاقیان، هم جلوی افغانستان باید برنده باشد هم جلوی برزیل. بنابر این باخت مقابل گسترش کمی من را اذیت کرد، در عین حالی که بعد از طی 4ساعت مسافت به استادیوم رسیدیم و کلی خسته بودیم. اما همین بازی‌ها به شناخت بیشتر بازیکنان کمک کرد.

* با پدیده هم که در یک هتل بودید.
بله؛ به هر حال پدیده‌ای که الان می‌بینید حاصل کار خودم است که به اینجا رسیده و در لیگ برتر بازی می‌کند. برخی بازیکنانش هم شاگردان خودم بوده‌اند و با کسی مشکل ندارم. اتفاقا کلی باهم گپ زدیم و خوش گذشت.

* فکر می‌کنید در لیگ هم همینقدرخوش بگذرد؟
شرایط لیگ متفاوت است. در لیگ باهمه جنگ داریم. باید دعوا کنیم تا پیروز باشیم. سیاه‌جامگان نیامده که برای ماندن دست و پا بزند. باید همه بازی‌ها را ببریم تا آن موقع در لیگ هم خوش بگذرد.

* چندین بازیکنی هم که می‌خواستید به تیم «پدیده» رفتند.
بالاخره در بازار نقل و انتقالات دست تیمی جلو است که پول نقد توی جیبش باشد. ما با خانزاده، خلعتبری و حتی قاضی صحبت کردیم اما به توافق نرسیدیم، حتما شرایط پدیده طوری بوده که آن‌ها به پدیده رفتند و امیدوارم تیم دیگر شهرم قهرمان شود.

* تیم خودتان چطور؟
درباره پتانسیل‌ها صحبت می‌کنم. تیم پدیده مهره‌های خوبی در خطوط مختلف جذب کرده و توانایی قهرمانی داد، ما نه... باید تلاش کنیم بالانشین جدول باشیم.

* در ادامه بازار نقل و انتقالات چه می‌کنید؟
یک مدافع کروات – آلمانی به جمع ما اضافه می‌شود که رزومه خیلی قوی و خوبی دارد. اگر اشتباه نکنم با این بازیکن لیست بزرگسال ما پر خواهد شد. لیست زیر 23ساله‌های ما هنوز جا دارد که گزیده انتخاب می‌کنیم.

* امسال سال جوانان تیم‌تان است یا باتجربه‌ها؟
به هر حال تلفیق این‌هاست که تیم را می‌سازد. الان اگر در میانه زمین من «حسین بادامکی» نباشد می‌توانم بازوبند کاپیتانی را به یک جوان تازه‌بازی‌کرده بدهم؟ قطعا نه... بنابر این من به هردو طرف ماجرا اعتقاد دارم.

* ادامه برنامه آماده‌سازی تیم تا پیش از فصل چیست؟
یک اردوی 5روزه در تهران خواهیم داشت که با 3تیم بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. بعد از آن اگر قسمت شد در «جام شهدا» شرکت خواهیم کرد وگرنه راهی مشهد می‌شویم تا با قدرت در هفته ابتدایی لیگ به میدان برویم.

* دوست دارید هفته اول با کدام تیم بازی کنید؟
دوست دارم هفته اول و دوم و سوم تا هفته آخر فقط برنده باشیم. فرقی نمی‌کند کدام تیم و کجا. این حس را به بازیکنان هم منتقل کرده‌ام و آن‌ها می‌دانند اگر می‌خواهند روزگار به همه‌مان خوش باشد باید فقط برای بردن تلاش کنیم.

* و سوال آخر درباره شرایط مالی تیم.
فعلا که همه چیز خوب ست و امیدوارم بهتر شود. درصد خوبی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و بخشی از مطالبات فصل قبل آن‌ها هم واریز شده است. امیدوارم در ادامه راه مسئولان استان هم پا پیش بگذارند ت به مشکل مالی نخوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.