تربت جام ـ فرماندار تربت جام با اشاره به تغییر و تحول در مدیریت دستگاههای اجرایی تربت جام گفت: چینش مدیریتی در دستگاههای اجرایی تربت جام طبیعی است و بزودی ۵ نفردیگر از مدیران شهرستان تغییر خواهد کرد.

چینش جدید مدیریتی در تربت جام طبیعی است

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی که ظهر سخ شنبه در فرمانداری تربت جام  به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این تغیرات انجام شده در پست های مدیریتی با نگاه جدید صورت گرفته و به هیچ عنوان در انتصاب مدیران جدید سفارشی نبوده و منصفانه نیست به این تغییرات شائبه مذهبی و جناحی نسبت داده شود.

وی گفت: باید این تحولات را بپذیریم و شهرستان را بی جهت وارد فضای حاشیه ای نکنیم وما نسبت به شعارهای دولت که مدارا، اعتدال، عقلانیت و تکلیف است سرلوحه کار خودمان قرار میدهیم و از مدیران توانمند در راستای خدمت گذاری به مردم استفاده بهینه خواهیم کرد.

فرماندار تربت جام به شایعه رفتنش از شهرستان تربت جام را کذب دانست و تاکید کرد: حضورمن به عنوان نماینده عالی دولت منوط به نظر مسئولان ارشد استانی و کشوری بوده وهمچنان برای خدمت گذاری به مردم شهید پرور تربت جام حضور خواهم داشت وبرای ما طول خدمت مهم نیست بلکه کیفیت کار مهم خواهد بود.

وی گفت: درمدت زمان حضورم درتربت جام روابط عمومی هیچ مسئولی نبوده ام و برخی هجمه های عنوان شده علیه مسئولان تربت جام که در فضای مجازی نسبت داده شده منصفانه نیست.

وی با تاکید براینکه سیاست دولت دوازدهم درتربت جام اعتدال خواهد بود گفت: تلاش کنیم مسیر توسعه را برای تربت جام هموار کنیم و حواشی سیاسی و مذهبی کمک به توسعه شهرستان نخواهد کرد و بلکه این حواشی زنجیری  برای توسعه خواهد بود و در حال حاضر برای توسعه تربت جام نیازمند اجماع ملی هستیم واگرحواشی درمنطقه ایجاد شود باعث فرار سرمایه و فرصت سوزی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.