اصفهان-مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: همزمان با سالروز حجاب و عفاف همایش پیاده روی فرشتگان سپیدپوش ورزنه ای از گلزار شهدای گمنام ورزنه به سمت امامزاده ملاحسن(ع) و گلزار شهدای ورزنه و همچنین به سمت حرم مطهر امامزاده میر زین العابدین(ع) برگزار می شود.

همایش پیاده روی فرشتگان سپیدپوش ورزنه ای برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسین اکبر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت سالروز حجاب و عفاف همایشی با عنوان پیاده روی فرشتگان سپیدپوش ورزنه ای در این شهر با حضور بانوان سپید پوش مومن و ولایتمدار ورزنه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ویژه خواهران از گلزار شهدای گمنام ورزنه به سمت امامزاده ملاحسن(ع) و گلزار شهدای ورزنه  و همچنین به سمت حرم مطهر امامزاده میر زین العابدین(ع) به همراه پذیرایی و سخنرانی توسط سخنرانان مطرح استانی در راستای بزرگداشت این روز بزرگ برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود افزود: این همایش با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان بن رود، بخشداری بن رود، شهرداری ورزنه، حوزه بسیج خواهران، حوزه علمیه خواهران، کانون بانوان ورزنه، شورای اسلامی شهر ورزنه، اداره آموزش و پرورش و هیئت ورزش های همگانی شهرستان اصفهان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.