سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۰درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: تامین اجتماعی با روحیه جهادی نقش مهم در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دارد.

۷۰ درصد جمعیت استان سمنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خباز پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با مدیران اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان  بابیان اینکه این سازمان خدمات ارزنده ای در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده است، ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی با همکاری بانک رفاه نقش مهمی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داشت چرا که توانست با ارائه تسهیلات به منظور تحقق شعار سال واحدهایی که در شرف تعطیلی بودند را مجدد احیا و وارد چرخه تولید کند.

وی افزود: با دستور العمل جدید بانک مرکزی تسهیلات رونق تولید از چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سال گذشته به رشد دو برابری در سالجاری رسید لذا سهمیه استان سمنان نیز به طبع آن با رشد دو برابر ۹ هزار میلیارد ریال افزایش داشت.

خباز تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی با روحیه و عزم جهادی می کوشد تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه کند لذا بهترین الگو برای خدمت رسانی در جامعه شناخته شده است و امیدوارم سایر دستگاه های اجرایی در تعامل با این سازمان بتوانند در راستای خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.