خرم آباد- وزیرکشور گفت: لرستان از ظرفیت های خاص و بالایی چون آب خاک، نیروی انسانی و مدیران پرتلاش برخوردار است و آنچه می تواند ایون ظرفیت ها را به فعل در آورد مدیریت درست با همکاری و همراهی مردم است.

مدیریت درست ظرفیت های لرستان را به فعل تبدیل می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،رحمانی فضلی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان اینکه رزاقیت خداوند متعال از مجاری مختلف جاری می شود، عنوان کرد: امروز یکی از این مجاری ما هستیم و باید پاسخگوی این مسئولیت سنگین باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات در شرایط کاملا قانونی و سالم با همکاری موثر همه دست اندرکاران برگزار شد، افزود: با زعامت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با وحدت و انسجام و البته سرعت و دقت بیشتر در پی عملیاتی شدن برنامه های دولت در بخشهای مختلف مخصوصا اشتغال و اقتصاد پیش خواهیم رفت.

وزیر کشور ادامه داد: با فضل خداوند برنامه های دولت با همکاری مردم و سایر قوا زمینه عملیاتی پیدا خواهند کرد. رحمانی فضلی انقلاب را میراث شهدا دانست و گفت: منظر ما منظر اعتقادی و توحیدی به مسئله کار و اقتصاد است و همین مسئله ما را از حاشیه ها و دست انداز ها دور می کند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که با حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم، کار بزرگ و ماندگار انتخابات را انجام دادیم، اظهار داشت: در شرایطی ویژه که بر دنیا و منطقه از حیث فشارهای مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم بود، توانستیم برگ زرین دیگری از اقتدار و ماندگاری ملت و کشور را به رخ جهانیان بکشانیم.

وزیر کشور تصریح کرد: وقتی عبودیت و بندگی در کار و مسئولیت فراموش نشود، بدون شک با حریت و آزادی کامل و بدون وابستگی های مادی و ناچیز در مسیر خدمت صادقانه قرار داریم.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان از ظرفیت های خاص و بالایی چون آب خاک، نیروی انسانی و مدیران پرتلاش برخوردار است، عنوان کرد: آنچه می تواند این ظرفیت ها را به فعل در آورد مدیریت درست با همکاری و همراهی مردم است.

وی با تاکید بر ایتکه پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعت اتفاق می افتد، افزود: برای ایجاد شرایط مطلوب رقابتی باید با ایده های نو و جلب ظرفیت های متفاوت مردمی وارد عرصه های اقتصادی شد.

وزیر کشور با بیان اینکه در لرستان کارهای بزرگی انجام شده اما باید در کل کشور و در لرستان کارهای جهشی انجام دهیم، تاکید کرد: باید سالیانه یک میلیون شغل ایجاد کرد البته با روشهای معمول نمی توان به این رقم رسید بلکه باید با هم باشیم و با هم در مسیر اولویت ها جهش ایجاد کرد.

رحمانی فضلی با یادآوری اینکه لرستان در مسیر جذب سرمایه و انجام کارهای جمعی در مسیر تولید خوب کار کرده است، افزود: همه باید قبول کنیم که باید برای پیشرفت باید از خودمان شروع کنیم، باید شب و روز دنبال راه حل و ایده گشت.

وی با تاکید بر اینکه اولویت دولت در ۴ سال پیش رو تولید، اشتغال، وحدت و همدلی در کشور خواهد بود، گفت: در عرصه سیاست داخلی باید روی وحدت و همدلی تاکید داشته باشیم تا انسجام ملی ما موجب شده و اقتدار ملی کشور افزایش یابد.

وزیر کشور در پاسخ به درخواست استاندار لرستان برای حل مشگل سپرده گذاران آرمان گفت: دولت یک کارگروه ویژه با عضویت وزیر کشور، رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و مجموعه ای از دستگاههای ذیربط برای پی گیری و حل مشکل تشکیل داده که به سرعت پی گیر حل نهایی این مشکل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.