ارومیه-رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طرح جامع پایانه رازی خوی در ۱۳و نیم هکتار احداث می شود.

طرح جامع پایانه رازی خوی در ۱۳و نیم هکتار احداث می شود
به گزارش قدس، داود کشاورزیان در مراسم عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع پایانه مرز رازی خوی اظهار کرد: پایانه رازی خوی در مساحت ۱۳ و نیم هکتاری احداث می شود که ۱۱/۸آن از محل منابع ملی و ۱/۶آن نیز از اراضی اشخاص حقیقی است.
وی افزود: خوشبختانه اراضی ملی در هفته گذشته در شورای مستند سازی رییس جمهور تصویب شده است و اراضی اشخاص حقیقی هم با همکاری مقامات محلی در دست واگذاری است.
کشاورزیان با بیان اینکه عملیات اجرایی امروز در مساحت ۵/۵ هکتار در محدوده ایست اجباری آغاز می شود تصریح کرد :شرکت پی پروژه پیمانکار این پروژه است که باید در مدت ۱۶ ماه آنرا به اتمام برساند.
وی افزود:اعتبار این بخش پروژه ۸/۲۰۰میلیارد تومان است.
کشاورزیان ادامه داد: در خواست داریم پیمانکار در بدو پروژه محوطه ساخت سالن مسافری و اداری را آماده کند تا بتوانیم مناقصه ساختمان اصلی پایانه را ظرف سه ماه آینده برگزار نماییم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تشکر ازهمکاری مسئولین محلی و استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: از تلاش های دکتر حسینی صدر نماینده سابق خوی که برای راه اندازی پروژه پایانه رازی خوی کمک فراوانی کردند قدردانی می نمایم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای‌کشور بصورت میدانی از مرز رازی کاپی کوی بازدید نمود واز نزدیک در روند کارها و مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.
منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.