بجنورد- پنجمین جشنواره‌ی منطقه‌ای «تئاتر سوره » ۳۰ تیر تا یک مردادماه از سوی حوزه هنری خراسان شمالی و با حضور ۹ گروه نمایشی به میزبانی بجنورد برگزارمی‌شود.

پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره در بجنورد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی از برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاترسوره با حضور استان‌های گلستان، مازندارن، خراسان شمالی،خراسان رضوی، سمنان و البرز در قالب نمایش‌های صحنه‌ای در مجموعه تئاتر شهر بجنورد خبر داد.

وی افزود: نمایش‌های «دشمن خدا» به کارگردانی عماد الدین رجبلو، «پروانه و ناقوس» به کارگردانی سینا دلشادی، «پیچ تند» به کارگردانی غلامرضا یوسفی، «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی سید امیر حسین جان‌نثار ، «اتاق ۱۲۱۶» به کارگردانی کیوان صباغ، «رویایی خیس حوالی پلک‌هایت» به کاگردانی احسان روحی، «جوجه اردک زشت» به کارگردانی فرزاد صبوری، «ترانه» به کارگردانی ندا قربانیان و «پلاس پلاس به توان دو» به کارگردانی محمدرضا مرتضوی در این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

نمازی با اشاره به اینکه شعار این دوره جشنواره تئاتر سوره، «اخلاق برای همه» است، ادامه داد: امید است برگزاری این جشنواره با توجه به حضور گروه‌های مطرح نمایشی کشور در این منطقه، در ارتقاء سطح دانش علمی و عملی هنرمندان جوان استان موثر بوده و موجب ایجاد بستری برای تولید آثار فاخر گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.