زنجان- مدیرکل ارشاد استان زنجان با اشاره به نبود همخوانی در طرح‌های پژوهشی با نیازهای اداره‌ها گفت: موضوع اداره ارشاد بررسی نقاط قوت و ضعف فرهنگ مردم استان بود در حالی که مجری طرح رشته تاریخ بود.

طرح‌های پژوهشی با نیاز اداره‌های زنجان همخوانی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر مقدم شامگاه شنبه در جلسه کارگروه شورای برنامه‌ریزی اظهار داشت: رشته تحصیلی مجریان طرح با موضوعات پژوهشی یکسان نیست و همخوانی ندارد.

وی افزود: سال گذشته رشته تحصیلی مجری طرح پژوهشی تاریخ بود در حالی که موضوع طرح اداره‌کل ارشاد بررسی نقاط قوت و ضعف  فرهنگ مردم استان بود و هیچ همخوانی باهم نداشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: برنامه‌ریزی طوری تنظیم شود که رشته تحصیلی با موضوع پژوهش یکسان باشد تا اقدامات پژوهشی موثرتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته کد پژوهشی به موقع صادر نشد و مجبور شدیم اعتبارات در نظر گرفته برای این کار را به وزارت‌خانه برگردانیم و ما را با مشکل مواجه کرد.

پرویز خالقی، فرماندار سلطانیه با بیان اینکه حفاظت منابع آب شرب روستایی یک موضوع تخصصی است، گفت: فرمانداری شهرستان‌ها نمی‌توانند مسئول مستقیم این طرح باشند و باید دستگاه‌های مربوطه به این طرح مانند شرکت آبفا مسئول مستقیم این طرح باشند و فرمانداری با این دستگاه‌ها همکاری کند.

جواد رحمتی، معاون امور عمرانی استانداری زنجان با انتقاد از تکراری کار کردن برخی دستگاه‌ها گفت: چند سالی است که چندین کار تکراری با عناوین تکراری در دستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: چند سالی است که سیستم گرمایش مدارس در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس است و ما باز شاهد استفاده از بخاری نفتی در برخی از مدارس هستیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.