اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: طرح نشاط معنوی شهرستان خمینی شهر طی مراسمی در جوار حرم امامزاده سید ابراهیم(ع)درب سید خمینی شهر افتتاح شد.

طرح نشاط معنوی خمینی شهر در ۴ امامزاده این شهرستان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: در روز پنجشنبه هفته گذشته افتتاحیه طرح نشاط معنوی شهرستان خمینی شهر در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) درب سید با همکاری مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید ابوالحسن(ع) دستگرد برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام نیکو کارشناس فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خمینی شهر در تشریح طرح نشاط معنوی و برنامه های متنوع پیش بینی شده جهت غنی سازی اوقات فراغت در جوار بقاع متبرکه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: طرح نشاط معنوی در چهار بقعه متبرکه منتخب شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی ادامه داد: تعدادی از بقاع متبرکه دارای ظرفیت لازم نیز به عنوان مقصد اردوی زیارتی و آموزشی در شهرستان در نظر گرفته شده که طبق برنامه ریزی  صورت گرفته افراد فعال در طرح نشاط معنوی به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: در این طرح کلاس های آموزشی، قرآن کریم، احکام، سرگرمی و مسابقه و ...‌   در غالب کارگاه های آموزشی می شود که در پایان این طرح هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان کلاس های مختلف اهدا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.