مشهد- روز پنجشنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و برگزاری اجتماع عظیم عزاداران مکتب جعفری در میدان شهدا مشهد، پیکرهای پاک و مطهر ۳ شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم در این کلانشهر تشییع شد.

پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در مشهد تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، ‌ در این مراسم پیکرهای پاک شهیدان دفاع مقدس «غلامعلی صیدی»، «مجید پیاده»، «سیدحسین پورمحمدی» و شهید مدافع حرم «سید احمد حسینی» بر روی دستان مردم عزادار و شهیدپرور مشهد از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، شهیدان صیدی متولد ۱۳۲۵، پیاده امرغان متولد ۱۳۴۳، پورمحمدی متولد ۱۳۴۵ از استان خراسان رضوی به جبهه اعزام شده و همگی در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

شهید سید احمد حسینی متولد سال ۱۳۷۲ نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶ در منطقه «تدمر» آن کشور به فیض شهادت نایل آمد.

پیکر شهیدان صیدی، پورمحمدی و حسینی پس از طواف در بارگاه منور رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده و پیکر شهید مجید پیاده برای تدفین به روستای امرغان منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.