قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: اولین یادواره شهدای نانوا در قم برگزار می‌ شود.<BR>

اولین یادواره شهدای نانوا در قم برگزار می‌ شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، سرهنگ پاسدار عباس جعفری اتابک با اشاره به اینکه اصناف قم بیش از یکهزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده اند، اظهار داشت: اولین یادواره بیش از 40 شهید نانوا استان قم، عصر پنجشنبه در مسجد الرضا (رضائیه) واقع در میدان سعیدی برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم که از ساعت 18 الی 20 برگزار خواهد شد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و سردار علیزاده به سخنرانی خواهند پرداخت و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می نماید.
وی بیان داشت: در این یادواره، ویژه نامه «شاهد حبیب» شامل زندگینامه و وصیت نامه شهدای نانوا منتشر و در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: مقدمات این یادواره از 2 ماه قبل آغاز شد و در همین راستا دیدارهایی با خانواده شهدای نانوا به منظور جمع آوری اطلاعات شهدا داشتیم.
جعفری اتابک تصریح کرد: از برنامه های جانبی این یادواره برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای نانوا با حضور 8 تیم بود که در نهایت تیم اتحادیه پوشاک به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از سال قبل برگزاری یادواره های صنفی در دستور کار بسیج اصناف قم قرار گرفته است، اظهار داشت: سال قبل یادواره 110 شهید درودگر استان قم را برگزار کردیم و امسال نیز اولین یادواره شهدای نانوا را برگزار می نمائیم.
انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.