بوشهر-شهردار بندر دیّر گفت: میدان میوه و تره‌بار فعلی دیّر در شأن مردم این شهر نیست و به زودی در شهریور ماه امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار خواهیم بود.

میدان جدید میوه و تره‌بار دیّر  شهریور ماه سال جاری افتتاح می شود

رحیم جمالی صبح شنبه با بیان اینکه برای عمران و آبادانی شهر تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر روند آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر دیّر با سرعت بیشتری در حال انجام است اما با این حال تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با اعلام این که قبل از حادشدن این مشکل باید راه و چاره‌ای اندیشیده شود، افزود: یکی از معضلات بندردیّر مسئله نبود سیستم فاضلاب شهری است که در طول سال به ویژه در هنگام بارندگی این مشکل  خود را به خوبی نشان می‌دهد.

شهردار دیّر با اشاره به مشکلات معدن دفن زباله فعلی دیّر، تصریح کرد: محل جدید برای دفن زباله خریداری و تملیک شده است و از آنجایی که شهرها و روستاهای شهرستان دیر نیز می‌توانند از این مکان استفاده کنند انتظار داریم مسوولین در زمینه آسفالت مسیر این معدن با ما همکاری کنند تا به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

جمالی با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار فعلی دیّر در شأن مردم این شهر نیست، یادآور شد: به زودی در شهریور ماه امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار خواهیم بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.