کرج-سرپرست فرمانداری فردیس گفت: باند بزرگ پخش و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان فردیس منهدم و دو سوپرمارکت که پخش کننده این مشروبات بودند به دستور قضایی پلمب شدند.

باند توزیع مشروبات الکی در فردیس منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، حمید احدی صبح شنبه گفت: فروش مشروبات الکی در برخی از سوپرمارکت‌های سطح شهرستان اتفاق افتاده است که این موضوع امری ناگوار به شمار می‌آید.

وی افزود: به نظر می‌رسد نظارت دقیق و جدی بر تمامی صنوف به ویژه سوپرمارکت ها لازم و ضروری است و بهتر است بازرسان با جدیت و دقت نظر بیشتری برای جلوگیری از این مسائل تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری فردیس با اعلام خبر متلاشی شدن باند بزرگ توزیع مشروبات الکل در سطح شهرستان فردیس، تصریح کرد: دقت و هوشیاری نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران ناحیه امام رضا(ع) منجر به کشف مشروبات الکی در دو مغازه سوپرمارکت در شهرستان فردیس شده‌ است که جای تقدیر و سپاس از این نیروهای همیشه در صحنه و هوشیار دارد.

احدی خاطر نشان کرد: دو سوپرمارکت متخلف نیز بنا به حکم قضایی دادستان پلمب شدند.

وی با بیان اینکه انهدام این باند، زنگ هشداری برای مسئولین ذیربط است بیان داشت: طی این اقدام بیش از ۲۵۰ بطر مشروبات الکی کشف و ضبط شده است.

سرپرست فرمانداری فردیس در رابطه با متخلفان این امر خاطر نشان کرد: بنابر گزارش مذکور، ۴ متخلف در این رابطه که اقدام به پخش مشروبات الکی می کردند دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.