بردسکن- امام جمعه بردسکن برخی از وزرای فعلی را ناتوان در کاراجرایی دانست و بر تشکیل کابینه ای قوی و سرآمد همه دولت ها تاکید کرد.

برخی از وزراء توان کار اجرایی و سفر به استان ها را ندارند

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: دولت یازدهم  پیرترین دولت  از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است چرا که وزرایی که سنی از آنها گذشته توان کاراجرایی و سفر به استان ها و شهرستان ها را برای بررسی مسایل و مشکلات مردم ندارند و با تزریق آمپول و قرص های تقویتی که نمی توان  کارکرد.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد:  برخی از وزرای فعلی برای مشاوره و استفاده از تجربیات آنها در کابینه دوازدهم خوب است.

وی اظهارداشت: کسی که می خواهد  مدیریت  یک وزارتخانه ای را عهده دار  بگیرد باید خدمت خالصانه و بدون منت و عامل وحدت و پرچمدار ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد.

وی افزود: منتخب مردم در دولت دوازدهم به جای سهم خواهی افراد به دنبال نیروهای کارآمد و دارای تخصص در کابینه باشد و در تشکیل کابینه باید طوری عمل کند که سرآمد همه دولت ها  باشد.

وی شایستگی، انتقاد پذیری، جوان گرایی،  دارای تخصص ، خودباوری، مردمداری،  آینده نگر، انگیزه خدمت،، محور وحدت ،  سابقه مدیریتی،، برنامه محور ، سیاسی کارنبودن ، دارای تفکر ،روحیه جهادی و پرهیز از اختلافات را از مهمترین ویژگی های وزراء برشمرد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.