خرم آباد-عضو شورای شهر بروجرد گفت: تا کنون بیش از ۲۰ نفر برای تصدی پُست شهرداری بروجرد درخواست داده اند که تا کنون از میان این افراد گزینه ای انتخاب نشده است.

بیش از ۲۰ نفر برای پُست شهرداری بروجرد درخواست داده اند

به گزارش قدس آنلاین،علی روزبهانی عضو شورای شهر بروجرد گفت: بعد از انتخاب اعضای شورای شهر جدید بروجرد تلاش هایی صورت گرفته تا شهرداری توانمند و کارآمد در بروجرد فعالیت کند و شاهد موفقیت در زمینه های مورد نظر بود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین فعالیت های اعضای شورای شهر انتخاب یک شهردار خوب است که تا کنون بیش از ۲۰ نفر بومی و غیر بومی متقاضی پست شهرداری بروجرد بوده اند اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

روزبهانی اظهار داشت: گفته شد که شهردار اصفهان قرار است شهردار بروجرد شود اما این قضیه منتفی شد چرا که خود شهردار اصفهان گفت یا شهردار همان شهر باقی می ماند و یا در وزارتخانه ای در تهران مشغول به کار خواهد شد.

به گفته وی یکی از مهمترین ویژگی های انتخاب شهردار برای بروجرد این است که شهرداری از میان این افراد انتخاب می شود که قبلا سابقه شهردار بودن را داشته باشد و بتواند با استفاده از تجربه های گذشته برنامه ریزی برای رفع مشکلات داشته باشد.

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: عملکرد گذشته شهردار و پاکدستی این فرد بسیار مهم است و در صورت جمع بندی و تصمیم گیری می توان شهردار را انتخاب کرد.

وی با اشاره به سفر اعضای شورای شهر به کلان شهرها افزود: هدف اصلی از این سفرها تبادل نظر و کسب تجربه است و با توجه به این که بروجرد یک شهر خوش آب و هواست و خیلی از افراد از این مسئله غافل شده ، تلاش داریم تا این شهر را به خوبی معرفی کنیم و سرمایه گذاران هم وارد این شهر شوند و با سرمایه گذاری بتوان در جهت توسعه و پیشرفت شهر قدم برداشت.

منیع: سفیر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.